کد خبر: 340722
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
کارورزان مخاطب نوجوان، کانون پرورش فکری هستند

کانون پرورش فکری هرمزگان میزبان بیش از ۱۰۰ کار آموز در تابستان ۱۴۰۳ در رشته های گرافیکی و مدیریتی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان گفت: یکی از اقشار مهم، نوجوانان هنرجویان هنرستان و کارودانش رشته های هنری؛گرافیکی و مدیریتی هستند که می توانند در محیط کانون پرورش فکری برای واحد کارورزی به توسعه دانش و  مهارت بپردازند.
وی بیان کرد: در همین راستا به جهت کیفیت بخشی به روند حضور کارورزان در محیط کار جلسات آسیب شناسی متعددی با مسئولین مراکز فرهنگی هنری کانون و مدیران هنرستان ها و مدرسین برگزار شد و در نحوه حضور کارورزان تصمیماتی مصوب شد که مهمترین آن؛ برگزاری جلسات توجیهی برای هنرجویان به همراه والدین به عنوان رکن مهم تاثیر گذار در همراهی کارورزان در انتخاب مناسب محیط شغلی بود.
وی با اشاره به این موضوع که افزایش اعتماد به نفس با گسترش مهارت ارتباط، مستقیمی دارد و هر ساله کانون پرورش فکری در خرداد و تیرماه میزبان هنرجویان زیادی است افزود:یکی از مراکزی که می تواند آینده کودکان ونوجوانان را بسازد کانون است که ۶ دهه است در زمینه رشد و شکوفایی واستعدادیابی فعالیت می کند.

وی ضمن عرض خوشامد به اعضای کارورز و والدین از نقش کانون در مهارت آموزی نوجوانان سخن گفت و نوید داد: کارورزی علاقمندان، با عضویت در مراکز فرهنگی هنری آغاز و با انتخاب کارگاه های تخصصی در راستای مهارت آموزی ادامه می یابد و در نهایت برخی از هنرجویان به عنوان کمک مربی در مراکز حضور خواهند یافت. همچنین هنرجویان علاقمند که مراحل تحصیلی و مهارت آموزی رو می گذرانند می توانند در آینده به عنوان مربی آزاد در کانون حضور یابند.

کارورزان مخاطب نوجوان، کانون پرورش فکری هستند
لازم به ذکر است ، پخش کلیپ معرفی کانون و اعلام ظرفیت ها و امکانات کانون، پخش سرود و گفتگو های مسئولین مراکز فرهنگی هنری و اعلام نیاز هر مرکز و توجه به مسائل مرتبط با کارورزی از دیگر مباحث مطروحه و بازدیدرایگان از مرکز تخصصی علوم به عنوان مرکز الگو در استان در راستای خانواده محوری از دیگر برنامه های این روز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =