ویژه برنامه امام خوبی ها در مرکز کوی پلیس

مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس بندرعباس در آستانه مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد به معرفی ایام و وقایع و اتفاقات قیام پانزده خرداد ویژه برنامه ای با حضور اعضا برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان هرمزگان، سمیه اسلامی مسئول مرکز کوی پلیس بندرعباس گفت:در این ویژه برنامه بهنوش بلالی پور مربی ادبی به معرفی شخصیت برجسته و گرانقدر بنیانگذار انقلاب اسلامی و اینکه چه کارهای بزرگ و ارزشمندی برای زنده نگه داشتن دین اسلام و مبارزه با ظلم و ستم در آن دوران انجام شد با اعضا به گفتگو پرداخت.
وی همچنین به وقایع خونین پانزده سال ۱۳۴۲اشاره کردوگفت:قیام پانزده خرداد اتفاق بزرگی را در کشورمان رقم زد که باعث شد بخاطر حس وطن دوستی امام نسبت به مسائل کشور و اعتراضات ایشان مردم شهرهای مختلف باهم متحد شوند و با ایستادن در برابر ظلم صدای خود را به جهانیان برسانند ،هر چند در این مسیر چه انسان هایی جان خودشان را فدای انقلاب و اسلام کردند.

ویژه برنامه امام خوبی ها در مرکز کوی پلیس
بلالی در ادامه به اعضا گفت:همه ما فرزندان ایرانیم و باید نسبت به اتفاقاتی که در تاریخ ثبت شده آگاهی داشته باشیم چرا که آگاهی داشتن به ما کمک می کند تا تفکرات و تصمیمات بهتری داشته باشیم.
وی در پایان یکی از خاطرات انقلاب را از کتاب خاطرات بچه های انقلاب برای اعضا خواند.
گفتنی است این برنامه با حضور ۲۲ نفر از اعضای فعال و مستمر در مرکز آغاز و با برگزاری مسابقه پازل با توجه به تصویر شخصیت امام خوبی ها در بین اعضا پایان یافت.

ویژه برنامه امام خوبی ها در مرکز کوی پلیس
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =