مراکز کانون در حال ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی با عنوان تابستونتوبساز هستند

طبق مصوبه‌ی هیات اجرایی، کلاس‌های ویژه‌ی تابستان ۱۴۰۳ با تخفیف ۵۰ و ۱۰۰ درصدی برای اعضای ثابت مراکز با سابقه‌ی عضویت متوالی یک سال، دوسال و بالاتر همراه هستند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، ثبت‌نام کارگاه‌های اوقات فراغت در مراکز فرهنگی هنری کانون، با ۴۰ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، مهارتی و علم و فناوری با شعار تابستونتو بسازآغاز شده است.

مدیرکل کانون در مورد تخفیف در پرداخت شهریه گفت: طبق مصوبه ستاد استان چهارمحال و بختیاری کارگاه‌های اختصاصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای اعضای ثابت کانون که دارای یکسال سابقه‌ی عضویت با تمدید سال جاری هستند، ۵۰ درصد تخفیف و برای اعضای ثابت کانون که دارای دوسال سابقه‌ی عضویت و بیشتر با تمدید سال جاری هستند ۱۰۰ درصد تخفیف و رایگان لحاظ گردیده است. توضیح اینکه این تخفیف فقط شامل کلاس‌های شهریه‌ای اختصاصی کانون می‌باشد و کلاس‌هایی که از شرکت‌های خصوصی در کانون برگزار می‌شود شامل این تخفیف نمی‌باشد.

روح الله واحد ادامه داد: ثبت نام در این کارگاه‌ها  با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت و شکوفایی استعدادهای قشر عظیمی از جامعه و بر اساس ارزش‌ها و نظام تعلیم و تربیت اسلامی طراحی و اجرا می‌شود. برنامه‌های خلاق با رویکردهای تربیتی و خانواده‌محور، نوجوان‌محور، برای دانش‌آموزان و به ویژه نوجوانان در سراسر کشور آغاز شده است.

واحد ادامه داد: در کانون‌های استان چهارمحال و بختیاری، با رویکردهای جدید و متنوع و در جهت افزایش دایره مخاطبان، مداخله وهمراهی و بهره‌مندی موثر خانواده‌ها در فعالیت‌های کانون و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت گروه‌های جهادی فعال در حوزه آموزشی و کانون یاران، این طرح در مرحله‌ی ثبت‌نام می‌باشد و در تاریخ ۲۰ خرداد بصورت نمادین در یکی از مراکز شروع کار کارگاه‌های تابستانی را انجام خواهیم داد.

بر اساس این خبر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری بیش از ۴۰ عنوان کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، مهارتی و علم و فناوری را در ۲۸ مرکز فرهنگی‌هنری ثابت، سیار و پستی کانون برای مخاطبان ۶ تا ۱۸ سال تدارک دیده است.

قابل ذکر است تعدادی از کارگاه‌های این دوره عبارتند از: ساخت عروسک - عروسک گردانی  - کاردستی -کارگاه‌سفال –کارگاه‌نقاشی – انواع پویانمایی - فیلمسازی - عکاسی - کارگردانی - بازیگری - خوشنویسی - سرود - نمایش - فلسفه برای کودکان  - حال خوش زندگی( کوچینگ کودک ونوجوان -مهارتهای مثبت-هوش‌هیجانی)  - رباتیک – موسیقی‌ارف(بلز و فلوت) - بازی و سرگرمی(فکری-بومی-شطرنج-گروهی و رومیزی) - تصویر سازی - نوشتن خلاق - کارگاه ویترای - خوانش متون ادبی - نمایش خلاق – قصه‌گویی‌سنتی (شاهنامه خوانی) – شعر و قصه  - نجوم - طراحی کلاژ(تکه چسبانی)  - پتینه  - دکوپاژ -  ظریف‌بری  - چرتکه – بازی‌های‌فکری‌اوریگامی(کاغذوتا) و...
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به نزدیک‌ترین مرکز فرهنگی‌هنری کانون به محل سکونت‌ خود از عناوین، زمان تشکیل و هزینه کارگاه‌ها مطلع و جهت ثبت‌نام اقدام نمایند.
لیست تمامی مراکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری به همراه نشانی و شماره تماس در جدول زیر آورده شده است.

مراکز کانون در حال ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی با عنوان تابستونتوبساز هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =