کد خبر: 340836
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
بازدید 79
سرپرست کانون استان قم درگذشت منیره‌بروفر را تسلیت گفت

شهرزاد حدادپور در پیامی درگذشت مربی توانمند کانون استان قم را تسلیت گفت

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری قم شهرزاد حدادپور سرپرست کانون پرورش فکری قم،  درگذشت منیره بروفر مربی فرهنگی، همکار و هم‌مرکزی دوران کودکی خود در کانون پرورش فکری را تسلیت گفت: 

منیره بروفر مربی مسئول و مربی فرهنگی مراکز مختلف کانون پرورش فکری قم بود. اخلاق نیکو و صبوری از ویژگی های زبانزد این مربی عزیز بود، به طوری که چهره همیشه مهربان و لبخند او در خاطرات اعضا و همکارانش به یادگار مانده است.  منیره بروفر یکی از شاعران توانمند و خوش قریحه بود که مجموعه شعر «امضا برای همیشه» از سروده‌های این مربی هنرمند در نشر نیماژ به چاپ رسیده است و حال گویی برای همیشه خداحافظی اش را امضا کرده و مسافر جهان ابدی شده است.

کسب رتبه برگزیده در جشنواره‌های قصه گویی و نمایش، تروبج کتابخوانی و دیگر جشنواره‌های کانون در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ در کارنامه کاری او می‌درخشد. همکاران و اعضای  قدیمی کانون استان قم از او به عنوان شخصیتی حرفه‌ای،  متخصص  و نوآور در کار خود یاد می کنند.  اکنون این مربی کانون، که خود از اعضای فعال مراکز کانون بود و کودکی و نوجوانیش را در کتاب‌خانه‌های کانون گذراند زیر سایه‌ی درختی سبز روبروی امامزاده احمد آرام گرفته است.

بروفر  از سال ۱۳۸۰یعنی ۲۳ سال پیش به‌عنوان مربی در کتاب‌خانه‌های کانون مشغول به کار شد و اعضای خلاقی با نگاه هنرمندانه او پرورش و تربیت پیدا کردند. یاد او در قلب کودکان و نوجوانان دیروز کانون، اعضایی که در کنارش بالیدند و در جان همکارانش ماندگار است.  تا وقتی کانون هست یاد او در کتابخانه‌ها در برگ برگ  کتابهایی که سرانگشتهای او را می‌شناختند، نفس خواهد کشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =