توجه ویژه به کودکان ونوجوانان در برنامه های غدیر خراسان جنوبی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: توجه ویژه به کودکان و نوجوانان در برنامه‌های دهه امامت و ولایت مدنظر است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی؛ مهدی مظهری صبح امروز ۱۹ خرداد ماه در جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد غدیر استان خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از سیاست‌های بنیاد بین‌المللی غدیر توجه به کودکان و نوجوانان در برنامه‌های دهه امامت و ولایت است.

به گفته وی در این راستا برای آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با غدیر برنامه‌های متنوعی با مشارکت آنها پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، تدوین و انتشار کتاب از جمله برنامه‌های موردنظر است که در دهه امامت و ولایت با بهره‌گیری از فضای بوستان‌های سطح شهرهای استان و در روز غدیر اجرا خواهند شد.

مظهری تصریح کرد: از ۲۰ خرداد، در ۱۲ مرکز کانون در خراسان جنوبی با انجام فضاسازی برنامه‌هایی در کارگاه‌های این مراکز با موضوع غدیر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیازهای نوجوانان امروز با ۳۰ سال قبل متفاوت است افزود: تلاش می‌شود تا با همکاری همه دستگاه‌های عضو کمیته کودک و نوجوان ستاد غدیر استان برنامه‌ریزی متفاوتی برای کودکان و نوجوانان نسبت به سال‌های گذشته انجام شود.

به گفته وی یکی از مظاهر پهلوانی، ورزش زورخانه‌ای است لذا در روز عید غدیر باید برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه انجام شود.

مدیرکل کانون متذکر شد: از فضای پارک توحید بیرجند هم در دهه امامت و ولایت برای اجرای برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان استفاده خواهد شد و با بهره‌گیری از ظرفیت هیئت‌ های ورزشی استان  و خانه‌های بازی هم برنامه‌هایی در این زمینه اجرا خواهد شد.

 در ادامه جلسه هر یک از شرکت‌کنندگان درباره برنامه‌های مورد نظر دستگاه اجرایی خود در دهه امامت و ولایت و روز عید غدیر توضیحاتی بیان کردند و مقرر شد در جلسه آینده این کمیته جمع‌بندی برنامه‌های مورد نظر کمیته کودک و نوجوانان ستاد غدیر استان خراسان جنوبی انجام شود.

شایان ذکر است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دبیر کمیته کودک و نوجوان ستاد غدیر استان تعیین گردیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =