کد خبر: 340929
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
بازدید 49
دیدار مدیرکل کانون با شهردار کرمان

مدیرکل کانون پرورش فکری استان با شهردار کرمان دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، اکبر خدادادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با محسن تویسرکانی شهردار شهر کرمان ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ دیدار و گفتگو کرد.

بنابر این خبر، خدادادی در اولین دیدار با شهردار جدید ضمن اشاره به نقش تولی‌گری کانون پرورش فکری و لزوم هماهنگی و ارجاع برنامه‌های حوزه کودک و نوجوان به کانون بیان کرد: از آنجا که برقراری عدالت فرهنگی از شاخص‌های اصلی کانون است و کانون پرورش فکری در غرب شهر کرمان فاقد مرکز فرهنگی‌هنری است، درخواست داریم با توجه به تقاضای بالای مخاطبان در این قسمت شهر، مرکزی با مشارکت شهرداری راه‌اندازی شود.

همچنین، حمایت از جشنواره‌ها، طرح کانون خانواده، معرفی یک نماینده برای ارتباط مستقیم با کانون و بستن یک تفاهم‌نامه تازه برای ایجاد نشاط و امیدآفرینی در فضای شهری و فضاسازی جذاب فضای روبروی اداره‌کل کانون پرورش فکری از دیگر مواردی بود که مطرح شد.

این در حالی است که، محسن تویسرکانی شهردار کرمان نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ زودبازده نیست و زحمات در این زمینه دیرهنگام نمود پیدا می‌کند بیان کرد: مهمترین سرمایه هر شهر و جامعه مردم و نیروهای انسانی هستند و هر چه فرهنگ شهروندی غنی‌تر باشد زحمت شهرداری کمتر است.

تویسرکانی افزود: این فرهنگ‌سازی از سنین کودکی باید انجام شود و شهرداری هم به واسطه بعد مسئولیت اجتماعی باید با همه حوزه‌ها همکاری کند.

شهردار کرمان با تاکید بر اینکه با کانون آشنایی دارم و ظرفیت خوبی برای فرهنگ‌سازی و آموزش دارد گفت: برای منافع جامعه هدف با ایجاد تفاهم‌نامه و مشارکت در جشن‌ها و جشنواره‌ها هم‌پوشانی خواهیم داشت تا با دغدغه و هدف مشترک و فاصله از جزیره‌گی باعث اعتماد بیشتر مردم به سیستم شویم.

تویسرکانی همچنین برای راه‌اندازی مرکز فرهنگی‌هنری مشارکتی در غرب شهر کرمان و فضاسازی کودکانه همسایه اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قول همکاری دادند.

محسن تویسرکانی از ۲۵ دی ۱۴۰۲ مسئولیت شهرداری کرمان را بر عهده دارند.

دیدار مدیرکل کانون با شهردار کرمان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =