نشست تبیین ارکان تربیتی کودک و نوجوان از دیدگاه امام(ره)

احسان منصوری مدیرکل کانون استان مرکزی از برگزاری نشست تخصصی «ارکان تربیتی کودک و نوجوان از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره)» در بیت تاریخی امام (ره) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی، احسان منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی به برگزاری نشست تخصصی «ارکان تربیتی کودک و نوجوان از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) بصورت حضوری در بیت تاریخی امام و پخش آنلاین اشاره کرد و افزود: این نشست به همت اداره کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این نشست از بیانات مرضیه السادات سجادی نژاد، دانشیار دانشگاه اراک بهره مند خواهند شد، ادامه داد: این برنامه در روز یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۰ در شهر خمین، بیت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود.

منصوری اضافه کرد: این برنامه وزین به منظور بهره مندی همگان به صورت حضوری در بیت تاریخی حضرت امام (ره) برگزار می شود و علاوه بر آن به صورت زنده در کارکنان کانون پرورش فکری کشور از طریق لینک: Https://live.kpf.ir/ch/kargah  و همچنین برای سایر علاقه‌مندان در پیام رسان شاد طریق لینک: Https://shad.ir/kpf_live  پخش زنده می شود .

احسان منصوری با اشاره به اهمیت تبیین اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در جامعه گفت: کودکان و نوجوانان باید بیش از پیش با اندیشه های این بزرگ مرد تاریخ ایران آشنا شوند که در این راستا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با توجه به جامعه هدف خود گام های موثری را برداشته است.

در ادامه مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی به روایت کودکانه زندگی‌نامه امام خمینی (ره) اشاره کرده و گفت:  با گشتی در کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توان داستان‌هایی مرتبط با زندگی امام خمینی (ره) پیدا کرد که بچه‌ها با خواندن آن درس‌هایی از زندگی ایشان می‌آموزند،  

وی در ادامه از کتابهای انتشارات کانون به کتاب «مهربان مثل مسیح» اشاره کرد و گفت: زندگی‌نامه امام خمینی (ره) برای بچه‌ها با زبان قصه در کتاب «مهربان مثل مسیح» روایت شده است.  

                 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =