کد خبر: 341024
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
بازدید 32
بهره‌مندی کارکنان کانون زبان سمنان از تخفیفات کانون پرورش فکری

مدیر کانون زبان استان سمنان از بهره‌مندی کارکنان کانون زبان این استان از تخفیف 30 درصدی ثبت‌نام فرزندانشان در فعالیت‌ها و کارگاه‌های کانون پرورش فکری در فصل تابستان خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، فاطمه ربانی، مدیر کانون زبان استان سمنان در حاشیه نشست تبیین راهبردهای رشد فعالیت‌های کانون زبان در استان، با اشاره به مساعدت و نگاه ویژه مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان به کانون زبان ایران بیان کرد: حسب مصوبه نشست مشترک شورای فرهنگی کانون استان با مدیران و زبان‌آموزان کانون زبان ایران در هفته بزرگداشت مقام معلم و نظر به همکاری و مساعدت بیش از پیش کانون پرورش فکری با کانون زبان ایران، فرزندان همکاران کانون زبان در سراسر استان از تخفیف 30 درصدی برای ثبت‌نام در فعالیت‌ها و کارگاه‌های کانون پرورش فکری در فصل تابستان بهره‌مند می‌شوند.

وی اظهار کرد: ۲۵ نفر از همکاران و مدرسان کانون زبان ایران در استان سمنان زیرپوشش خدمات تخفیف در ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی فرزندانشان قرار می‌گیرند.

مدیر کانون زبان استان سمنان تصریح کرد: ۳۸ نفر از فرزندان کارکنان و زبان‌آموزان کانون زبان ایران با مساعدت مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در شهرستان‌های مختلف این استان زیرپوشش خدمات تخفیف در ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی قرار می‌گیرند.

ربانی ادامه داد: ۱۱ مرکز فرهنگی و هنری استان سمنان در شهرستان‌های سمنان، دامغان، مهدی‌شهر و شاهرود که کانون زبان ایران در آنها فعال است، از تخفیف‌های اعمال‌شده در حوزه ارائه فعالیت‌های فرهنگی و هنری بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان کرد:‌ چهار مرکز فرهنگی و هنری در شهرستان شاهرود، 2 مرکز در شهرستان مهدی‌شهر، 2 مرکز در شهرستان دامغان و سه مرکز در شهرستان سمنان پذیرای فرزندان همکاران کانون زبان ایران همراه با تخفیف در ثبت‌نام‌ها خواهند بود.

مدیر کانون زبان استان سمنان تصریح کرد: فهرست همکاران کانون زبان ایران و تعداد فرزندان مشمول تخفیف آنها به همه مراکز ارسال شده است و هنگام ثبت‌نام‌ها، این تخفیف‌ها اعمال می‌شود.

پایان پیام/م/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =