کد خبر: 341039
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
بازدید 55
مرکز فرهنگی‌هنری کانون اندوهجرد راه‌اندازی می‌شود

ساختمان مدرسه سفیران هدایت اندوهجرد با موافقت و مشارکت حوزه علمیه به مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبدیل می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان،   در دیدار اکبر خدادادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با حجت‌الاسلام سلمه‌ای مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمان، ساختمان مدرسه سفیران هدایت حوزه علمیه اندوهجرد برای راه‌اندازی مرکز فرهنگی‌هنری در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار داده شد.

بنابر این خبر، در این دیدار که ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ انجام شد، اکبر خدادادی مدیرکل کانون استان ضمن تشکر از حمایت‌های حجت‌الاسلام الله‌وردی امام جمعه شهداد بیان کرد: ضرورت دارد که عالمان دینی به عنوان سرچشمه‌های معرفتی به بخش کودک و نوجوان اعتنا کنند.

وی با اشاره به جمعیت دانش‌آموزی قابل ملاحظه‌ اندوهجرد و نبود دستگاه فرهنگی در این شهر بیان کرد: مطابق رسالتی که مقام معظم رهبری برای دستگاه‌های تربیتی تعریف کرده‌اند، پاشیدن بذر ایمان با بیان هنرمندانه در دل کودکان و نوجوانان باید مورد اعتنا قرار گیرد و برنامه‌ریزی‌های هدفمند و روش‌مند صورت پذیرد.

خدادادی افزود: فرم در کانون خوب رعایت می‌شود و محتوا هم می‌تواند از سمت حوزه‌ها و حضور طلاب در مراکز کانون ایجاد شود.

وی همچنین در خصوص پیگیری قولی که امام جمعه محترم شهداد مبنی بر در اختیار قرار دادن ساختمانی برای ایجاد مرکز کانون پرورش فکری در روستای اندوهجرد به معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان کشور آقای فلاح داده‌اند، گفت: قطعاً برکات آن به دل پاک کودکان و نوجوانان آن منطقه خواهد رسید و جایی برای ترویج مفاهیم متعالی اسلامی خواهد شد.

این در حالی است که، حجت‌الاسلام سلمه‌ای رئیس حوزه‌های علمیه نیز تشریح کرد: با هدف و نگاه مشترک کار حوزه و کانون پرورش فکری یکی است و منافاتی ندارد.

وی افزود: با رفت و آمدهای بین دو سازمان اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و بعد از مقدمه و مشارکت در فضا و ساختمان، در زمینه محتوا و مطالب معرفتی می‌توان کار اصولی و تاثیرگذار انجام داد.

همچنین، مدیر حوزه‌های علمیه استان یادآور شد، تبلیغ با گرایش کودک یکی از رشته‌های جدید حوزه علمیه است و در این زمینه روحانیان جوان حوزه می‌توانند یاری‌رسان مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشند.

مرکز فرهنگی‌هنری کانون اندوهجرد راه‌اندازی می‌شود

مرکز فرهنگی‌هنری کانون اندوهجرد راه‌اندازی می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =