کد خبر: 341065
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
بازدید 38
جلسه کمیته اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در کانون گراش

جلسه کمیته اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز گراش، رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۳، جلسه کمیته اوقات فراغت در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گراش برگزار شد.


در این جلسه که با حضور معاون سیاسی-امنیتی فرماندار، امام جمعه موقت، کارشناس امور اجتماعی فرمانداری، رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، نهاد کتابخانه‌های عمومی و مسئول کانون فرهنگی-تربیتی آموزش‌وپرورش گراش تشکیل شد، موضوعات زیر مطرح و تصمیم‌گیری‌های لازم اتخاذ گردید:


معاون سیاسی-امنیتی فرماندار با تأکید بر اهمیت اوقات فراغت در تربیت کودکان و نوجوانان، برنامه‌های کانون پرورش فکری در زمینه کتاب، کتابخوانی و برگزاری کارگاه‌های هنری را تشریح کرد. همچنین بر لزوم هماهنگی میان دستگاه‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید نمود.


اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی خود را برای همکاری در جذب مدرس و انتشار اخبار در رسانه‌ها اعلام کرد.

اداره ورزش و جوانان نیز برنامه‌های ورزشی و فعالیت‌های هیأت‌ها را معرفی نمود.


نهاد کتابخانه‌های عمومی برنامه‌هایی چون کلاس‌های نقاشی روزهای یکشنبه و قصه‌گویی را اعلام کرد. اما نماینده آموزش‌وپرورش گفت که این نهاد برنامه‌ای برای تابستان امسال ندارد.


امام جمعه موقت نیز بر برنامه‌های مذهبی کانون‌های مساجد و آموزش مدیران آینده تأکید کرد.


در پایان، معاون سیاسی-امنیتی فرماندار خواستار توجه بیشتر به کانون پرورش فکری به عنوان یکی از ادارات مهم در این حوزه شد و قول داد که در پیگیری مسائل مربوط به کودکان و نوجوانان همکاری نزدیکی خواهد داشت. همچنین قرار شد برای برگزاری مسابقات کتابخوانی، جوایز لازم تأمین شود.

جلسه کمیته اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در کانون گراش

جلسه کمیته اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در کانون گراش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =