کد خبر: 341122
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
بازدید 41
روابط عمومی کانون استان مرکزی حائز رتبه برتر در جشنواره شهید بابایی شد

علیرضا رحیمی روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی های استان مرکزی در بخش "مستند سازی رویداد" موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مرکزی، نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی های استان مرکزی با عنوان یاد بود شهید مدافع حرم علیرضا بابایی با حضور علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیات دولت، فرزاد مخلص الانمه استاندار مرکزی، بهنام نظری معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استانداری در سالن همایش های پروین اعتصامی در هتل امیر کبیر شهر اراک برگزار و از رتبه های برتر در این جشنواره با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

روابط عمومی کانون استان مرکزی حائز رتبه برتر در جشنواره شهید بابایی شد

در این جشنواره که برای نخستین بار در استان برگزار می‌شد از روابط عمومی‌های برتر در سطح استان در بخش‌های مختلف شامل تولیدات چندرسانه‌ای، مستند سازی رویداد، کلیپ،محتوای رسانه‌ای، خبر ،عکس ،گزارش تصویری تجلیل شد.

به همین مناسبت سخنگو و دبیر هیئت دولت و استاندار مرکزی با اهدای لوح و تندیس جشنواره از علیرضا رحیمی روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی به علت کسب رتبه برتر در بخش "مستند سازی رویداد"  تجلیل و قدردانی کردند.

در بخش‌هایی از متن این لوح آمده است:

اکنون که با همت و پشتکار در «نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی های استان مرکزی»، یادبود شهید والا مقام «علیرضا بابایی» موفق به کسب رتبه اول در بخش "مستند سازی رویداد"  شده اید، از مساعی ارزنده جنابعالی قدردانی می‌گردد.

امید است با اتکال به خداوند متعال، تحت توجهات حصرت ولی عصر(عج) و اهتمام به روحیه انقلابی، با سرلوحه قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب، در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی به ویژه تدابیر امام خامنه‌ای(مدظلّه العالی) موفق و موید باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =