کد خبر: 341222
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
بازدید 20
نشست انجمن عکاسی کانون پرورش فکری استان مرکزی

اولین نشست انجمن عکاسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «ترکیب‌ بندی در عکاسی» در مرکز فرهنگی هنری شماره ۷ اراک برگزار شد.

به گزارش اداره کل کانون پرورش فکری استان مرکزی، اولین نشست انجمن عکاسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با حضور امیر آذرپی مدرس عکاسی،دانش آموخته دانشگاه هنر تهران در مرکز فرهنگی هنری شماره ۷ اراک روز پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

نشست انجمن عکاسی با موضوع «ترکیب‌ بندی در عکاسی» با حضور  مهری فربدزاده کارشناس مسئول واحد هنری کانون استان، ساره وفا مسئول مرکز و اعضای مراکز کانون شهر اراک در جهت ارتقاء سطح کیفی علاقه‌مندان به عکاسی و افزایش آگاهی و مهارت اعضا و علاقه‌مند به عکاسی اجرا شد.

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهر اراک زیر نظر امیر آذرپی با نکات مهم  عکاسی از جمله هنر نظم بخشیدن و ایجاد تعادل بین اجزای تصویر آشنا شدند، همچنین آموختن یک ترکیب بندی خوب می ‌تواند حتی از یک سوژه ساده، تصویری جذاب و چشم‌ نواز خلق کند. در ادامه حاضرین در نشست با پرسش، پاسخ‌های خود را دریافت کردند.

انجمن عکاسی کانون استان مرکزی با  مسئولیت مریم آبکار از مربیان مراکز کانون تلاش می کند استعداد نوجوانان و علاقه‌مندی خود را در این رشته هنری کشف کنند و با کمک مربیان کانون آن را پرورش دهند تا زمینه افزایش آگاهی و مهارت را در بخش‌های تخصصی عکاسی فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =