نشست تبیینی انتخابات ریاست جمهوری با سخنرانی معاون سیاسی سپاه عاشورا در تبریز

نشست تبیینی چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با حضور کارکنان و مربیان کانون استان و سخنرانی سرهنگ قهرمانی معاون سیاسی سپاه عاشورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی این نشست به همت پایگاه بسیج شهید پشمینه آذر کانون استان و با حضور کارکنان ستادی و حضور مجازی مربیان مراکز فرهنگی هنری آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این نشست تخصصی سرهنگ قهرمانی معاون سیاسی سپاه عاشورا با تبیین اهمیت چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری بر ضرورت حضور پرشور تمامی اقشار جامعه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مردم در همه عرصه‌های انقلاب حضور فعال و همه جانبه دارند، تاکید کرد: تا مردم پای کار نباشند هیچ کاری اتفاق نمی‌افتد.

معاون سیاسی سپاه عاشورا در عین حال تصریح کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تهدیدات دشمنان را خنثی خواهد کرد.

پیش از سخنان معاون سیاسی سپاه عاشورا علی بینش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، با اشاره بر اقدامات کانون استان در خصوص تشویق اقشار مختلف از جمله خانواده‌ها برای حضور در این انتخابات تاکید کرد: به همین مناسبت فراخوان رای اولی‌ها توسط کانون استان منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =