کد خبر: 341413
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
بازدید 20
افزایش همکاری‌ فرهنگ و ارشاد و  کانون پرورش فکری در میامی

سرپرست نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی از افزایش هماهنگی و همکاری در حوزه فرهنگ و ارشاد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، نشست سرپرست نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی و مدیر کانون پرورش فکری کودکان این شهرستان برگزار شد.

سرپرست نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی خواستار زمینه‌سازی جهت همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با کانون در راستای استفاده از ظرفیت‌ها، هم‌افزایی و برخورداری بیشتر مخاطبان از امکانات و توانمندی هر ۲ مجموعه شد.

افزایش همکاری‌ فرهنگ و ارشاد و  کانون پرورش فکری در میامی

علی عابدی گفت: در راستای بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی‌های شهرستان میامی با افزایش همکاری و تعامل بیش‌ از پیش ۲ نهاد تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: این نشست به‌منظور افزایش هماهنگی در حوزه فرهنگ و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و استفاده از ظرفیت‌های هر ۲ دستگاه برگزار شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی به‌عنوان یکی از دستگاه‌های تأثیرگذار در حوزه فرهنگ است که طی سال‌های گذشته تعاملات بسیار خوبی با این مرکز داشته است.

ثمانه رحیمی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه پرورش فکر و کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان فعالیت دارد و زمانی که در کنار دیگر دستگاه‌ها قرار گیرد، مطمئناً موفق‌تر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =