نشست فن بیان و افزایش مهارت فردی و اجتماعی ویژه کارکنان و مدرسین کانون زبان برگزار شد

با دعوت از مدرس و مربی مهارت های زندگی و مدرس فن بیان نشستی با حضور مدیرکل، کارکنان و مدرسین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، نشست آموزشی فن بیان و افزایش مهارت های فردی و اجتماعی با حضورکارکنان و مدرسین کانون زبان ایران همراه با مدیرکل کانون زبان ایران استان هرمزگان برگزار شد.
مدرس این نشست شجاعی(روانشناس، مدرس استانی ،مربی مهارت های زندگی و مدرس فن بیان) بود که در این نشست درباره ی نحوه ارتباط مناسب  با زبان آموزان و والدین، تدریس صحیح و استفاده از روش های نو برای تدریس و بکار گیری خلاقیت، چگونگی مدیریت کلاس
باید و نباید های معلمی، داشتن سواد رسانه ای ،سواد ارتباطی و فرهنگی، دارا بودن هوش سازمانی و فرهنگی با حاضرین به گفتگو نشست.
در این نشست پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیر کانون زبان ایران استان هرمزگان ضمن قدردانی از حضور مدرسان و کارکنان کانون زبان ایران استان از برگزاری این نشست ابراز خرسندی کرد.
در ادامه این نشست مدرسین جدید الورود از سخنان نمایندگان گروه بزرگسال ،نوجوان و کودک درباره ی نحوه تدریس مناسب و نمره دهی بهره مند شدند.
گفتنی است، تصمیم گیری راجع به برگزاری کارگاه های قصه گویی دو زبانه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =