کد خبر: 341510
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸
بازدید 40
افزایش ۳۰۰ درصدی حضور کودکان و نوجوانان در کارگاه‌های فصل بهار کانون فارس

مدیر کل کانون فارس از افزایش ۳۰۰ درصدی حضور کودکان و نوجوانان در کارگاه های فصل بهار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، از افزایش ۳۰۰ درصدی حضور کودکان و نوجوانان در مراکز کانون فارس خبر داد.


علی خواجه نژادیان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس اعلام کرد: در بهار امسال، کانون فارس موفق به ثبت‌نام و سازماندهی بیش از ۱۴۰۰ کودک در قالب کارگاه‌های تخصصی هنری و ادبی شد؛ که این نشانگر رشد ۳۰۰ درصدی در مقایسه با سال گذشته است.


وی خاطرنشان کرد: امسال مراکز کانون با رویکردهای نوجوان‌محوری، خانواده‌محوری و مرکزمحوری، مسیر تازه‌ای را در تولی‌گری حوزه کودک و نوجوان ادامه داد؛ و با رویکردهای جدید چون علم و فناوری، علوم فضایی، نجوم و کلاس‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی و با برنامه‌ریزی‌های راهبردی، توانست؛ در این زمینه پیشرفت قابل‌توجهی را داشته باشد.


خواجه نژادیان افزود: این موفقیت نه تنها در افزایش تعداد کودکان شرکت‌کننده، بلکه در شاخص درآمدزایی کانون نیز اثربخش بوده است؛ و باعث رشد بیش از ۱۰۰ درصدی درآمد مراکز کانون در فصل بهار سال جاری، نسبت به بهار سال قبل شده است.


مدیر کل کانون فارس خاطرنشان کرد: آموزش بیش از ۳۵۰ مربی کمکی و آماده‌سازی مربیان جهت ایفای نقش فعال در فصل تابستان از دیگر اقدامات کانون در فصل بهار بود؛ و این مربیان قرار است؛ در فصل تابستان بیش از ۷۰۰۰ کودک را در مراکز کانون تحت آموزش‌های ادبی و هنری و فعالیت‌های کتاب‌محور قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =