کد خبر: 341542
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
تابستونتو بساز با کانون پرورش فکری هرمزگان

برنامه های جذاب کانون با پایان یافتن امتحانات دانش آموزان و سکوت در مدارس، هیاهو و هیجان به کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگشت. هر چند مراکز کانون در طول سال تعطیل نیست اما تابستان و اوقات فراغت، داستان جذابی است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ تابستان و تعطیلی مدارس فرصت مناسب ومغتنمی است تا دانش آموزان فارغ از درس و امتحان، درمحیط امن کانون به کسب مهارت و فراگیری هنر وعلم وادب بپردازند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از مراکز مهم آموزشی با فراهم نمودن بسترهای مناسب وایجاد محیطی شاد در شکل گیری آینده کودکان و نوجوانان ایران زمین بسیارتاثیرگذاربوده است. فعالیت‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل فصل فراغت دانش آموزان بیشتر مورد توجه دانش آموزان و والدین قرارمی گیرد.کانون دراین فصل نیز،برنامه های متنوع و جذابی را تدوین و اجرا می کند.دراستان هرمزگان نیز،هم زمان با سراسرکشور،برنامه های متنوع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغازشده است.

تابستانتو بساز

تابستونتو بساز با کانون پرورش فکری هرمزگان

پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان با بیان اینکه؛ کانون مرکزکشف،رشد و هدایت استعداد کودکان و نوجوانان است،از آغازکارگاه های تخصصی و فعالیت های اوقات فراغت فصل تابستان کانون پرورش فکری با شعار«تابستانتو بساز» خبرمی دهد.

وی اظهار کرد:اوقات فراغت به فصل تابستان محدود نمی شود بلکه کانون در طول سال با برگزاری کارگاه‌ها و فعالیت های اثربخش در تغییر رفتار، مهارت آفرینی و ساختن دنیایی بهتربرای کودکان و نوجوانان تلاش می‌کند. فعالیت های اوقات فراغت تابستان به صورت ویژه دیده می شود با این هدف که در پایان تابستان کودکان و نوجوانان علاوه بر مهارت های ارتباطی و فنی با رویکرد تربیتی آینده بهتری را برای خود رقم بزنند.

تابستونتو بساز با کانون پرورش فکری هرمزگان

او ادامه می دهد:در فصل تابستان با شعار«تابستانتو بساز» و با هدف مهارت آموزی و تمرین زندگی برای کودکان ونوجوانان بیش از ۲۵۰ کارگاه تخصصی در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان برنامه ریزی شده است. او با تاکید برضرورت توجه به اوقات فراغت کودکان ونوجوانان در طول سال وسیاست های سه گانه کانون در سال ۱۴۰۳ مبنی بر نوجوان محوری، مرکز محوری و مخاطب محوری می گوید: کانون پرورش فکری هرمزگان با بهره گیری از دانش وتجربه مربیان کانون، همچنین چهره های برجسته فرهنگی و علمی، فرصت را برای پرورش و شناسایی استعداد مخاطبان به ویژه نوجوانان در مراکز کانون بیش از پیش فراهم کرده است.

کانون همچنین ویژه برنامه هایی برای پایگاه های طرح یاسمن ، قرارگاه های تحول محلات و مناطق کم برخوردار نیز،در دستور کار دارد. به گفته پشتکوهی:کارگاه‌های تخصصی در زمینه های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی شامل: قرآن، نجوم،مجسمه سازی، شناخت آبزیان و پرندگان، کارگاه چوب، رباتیک، سنگ مصنوعی، سفالگری، فن بیان ، مهندسی خلاقیت ، شاهنامه خوانی ، خردورزی ، سوخته کاری ، نقاشی ، تاپستری ، برنامه نویسی ویژه کودکان اسکرچ، نمایش ، نوشتن خلاق ، سوزن دوزی و ... ویژه گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا به صورت حضوری و برخط برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =