کد خبر: 341687
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۰
صعود ۲ نوجوان گلستانی بر قله‌‎ی ادبیات و فرهنگ،«قاف»

در بین اسامی راه یافتگان به بخش شعر باشگاه ادبی قاف "قله ادبیات و فرهنگ" نام ۲ نوجوان گلستانی در جمع استعدادهای برتر ادبی نوجوانان کشور دیده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، با اعلام اسامی نوجوانان راه یافته به بخش  شعر باشگاه ادبی قاف "قله ادبیات و فرهنگ" ۲ نوجوان گلستانی موفق شدند در جمع استعدادهای برتر ادبی نوجوانان کشور حاضر شوند.

سمیه رئوفی، کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون گلستان با اعلام این خبر، افزود: در راستای کشف استعدادهای ادبی به‌ویژه در حوزه شعر و تربیت نسل شاعران متعهد و باورمند در حوزه کودک و نوجوان و برنامه‌ریزی ۳ساله برای رشد و بالندگی آینده ‌سازان با بهره‌گیری از شیوه‌های هدفمند و استفاده از ظرفیت ‌های صاحبان قلم و اندیشه در ارتقای آگاهی‌های اعضا، از جمله اهداف این حرکت فرایندمحور ادبی است.

برهمین اساس حدیثه تیموری از مجتمع فرهنگی هنری گرگان  و مبینا کریمی از کلاله، ۲ نوجوان گلستانی هستند که به این باشگاه راه یافتند.

اعضای باشگاه قاف که ۱۳ تا ۱۶ ساله هستند با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  به مدت سه سال در قالب یک پروژه آموزشی، پرورشی و تربیتی زیر نظر استاد راهنما دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های نقد و بررسی آنلاین را به صورت مداوم می‌گذرانند و هر چند ماه یک بار با اساتید برتر کشوری دوره‌های آموزش حضوری چند روزه دارند.

یادآور می‌شود پیش از این مائده احمدی لیوانی، عضو کانون بندرگز در باشگاه استعدادهای برتر ادبی نوجوان  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (قاف) پذیرفته شده و فعالیت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =