حضورکانون پرورش فکری در جشنواره خانوادگی «بازیما» در قشم

همزمان با برگزاری جشنواره خانوادگی بازی، سرگرمی و هیجان «بازیما» با رویکرد ترویج شادی و نشاط اجتماعی همزمان با دهه امامت و ولایت (عید قربان تا عید غدیر) در محل سالن مرکز نوآوری و نمایشگاه های بین المللی جزیره قشم غرفه کانون در این رویداد برپا شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، این نمایشگاه که در هفته پیش برپا شد؛ شامل غرفه های مختلفی از فعالان در حوزه تولید ، عرضه بازی و همچنین متولیان فرهنگی در حوزه کودک، نوجوان و بزرگسال با انجام انواع بازی های بومی و محلی ، بازی های فکری ، رباتیک ، ریتم و گیم و ....برای گروههای سنی مختلف در نظر گرفته شده بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم نیز با انجام بازی های فکری مانند دست به دست و ذره بین ، بازی اسم و فامیل ، معرفی عروسک های دارا و سارا ، معرفی کتاب های کانون ، ساخت نشانگر کتاب و... در این نمایشگاه حضور داشت.

حضور کانون پرورش فکری در جشنواره خانوادگی «بازیما» در قشم

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری با حضور در برنامه اختتامیه نمایشگاه گفت : بازی باعث افزایش خلاقیت ، تقویت حافظه ، دست ورزی ، هماهنگی اندام های حسی حرکتی، تقویت قوه تخیل شده و زمینه ساز پرورش استعداد و آموزش خواهد شد.لذا برگزاری این جشنواره ها می تواند آگاهی بیشتری در خصوص اهمیت بازی به خانواده ها ارائه دهد.

گفتنی است: این اختتامیه که با حضور دکتر خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان ، پیغامی مدیرعامل منطقه آزاد قشم و پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان و تعدادی از مسئولین منطقه آزاد قشم برگزار شد.

در حاشیه جشنواره «بازیما» پیرامون برگزاری این جشنواره مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاون فرهنگی و مدیرکل ارشاد مذاکراتی صورت گرفت ‌.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =