مردم ایران اسلامی روز جمعه دومین پیام آشکار را به دشمنان مخابره می‌کنند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از اعضای کانون پرورش فکری این استان خواست تا همراه با خانواده‌هایشان در انتخابات هشتم تیرماه شرکت کنند و صحنه‌های به‌یادماندنی این حضور را به ثبت برسانند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، «مرتضی مزینانی»، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در گفت‌وگو با شبکه اطلاع‌رسانی «مرآت»، با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: همان‌طور که مردم خوب، بابصیرت و همیشه در میدان ایران اسلامی، قدرشناسی خود را از رئیس‌جمهور شهید و همه شهدای خدمت در آیین‌های باشکوه بدرقه و تشییع پیکر آنها نشان دادند، باز هم شاهد این صحنه‌ها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: میلیون‌ها نفر از مردم ایران اسلامی در سراسر کشور، در پایتخت و در نقاط مختلف ایران، در آیین‌های عزاداری رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت شرکت کردند و این اطمینان وجود دارد که فردا نیز در انتخابات ریاست جمهوری، حضور حداکثری خود را به ثبت برسانند.

مردم ایران اسلامی روز جمعه دومین پیام آشکار را به دشمنان مخابره می‌کنند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان بیان کرد: حضور در انتخابات هشتم تیرماه، دومین پیام آشکاری است که مردم بزرگ و بابصیرت ایران اسلامی به دشمنانشان مخابره می‌کنند.

مزینانی اضافه کرد: این پیام آشکار، پس از تشییع پیکر باشکوه رئیس‌جمهور شهیدمان، در انتخابات هشتم تیرماه متجلی می‌شود و دشمنان اسلام، انقلاب اسلامی و ایران ما را منزوی خواهد کرد.

مردم ایران اسلامی روز جمعه دومین پیام آشکار را به دشمنان مخابره می‌کنند

وی تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه ضمن تقویت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌ها و یاوه‌سرایی‌های دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =