کد خبر: 341748
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۲
 دونوجوان دیگر اصفهانی به قاف رسیدند

در بین اسامی راه یافتگان به بخش شعر باشگاه ادبی قاف "قله ادبیات و فرهنگ" نام دونوجوان دیگر از استان اصفهان در جمع استعدادهای برتر ادبی نوجوانان کشور دیده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، با اعلام اسامی جدید راه یافتگان به بخش شعر باشگاه ادبی قاف "قله ادبیات و فرهنگ"، فاطمه زهرا دوران و کیانوش وطن خواه ، پس از شناسایی و مصاحبه مجازی امتیاز لازم برای ورود به باشگاه "قاف"در بخش شعر را به دست آورده و به جمع استعدادهای برتر ادبی نوجوانان کشور پیوستند .

 باشگاه «قاف»، مخفف قله ادبیات و فرهنگ است و با هدف کشف و پرورش استعدادهای ادبی برتر کشور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شده است.

تربیت نسل نو شاعران و نویسندگان متعهد در حوزه کودک و نوجوان و برنامه‌ریزی ۳ ساله برای رشد و بالندگی آینده‌سازان با بهره‌گیری از شیوه‌های هدفمند و استفاده از ظرفیت‌های صاحبان قلم و اندیشه در ارتقای آگاهی‌های اعضا، از جمله اهداف این حرکت فرآیندمحور ادبی است.

پیش از این ستایش دوران عضو مکاتبه ای کانون اصفهان در باشگاه استعدادهای برتر ادبی نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (قاف) پذیرفته شده و فعالیت دارد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =