کد خبر: 341767
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
بازدید 35
کانون کرمان در طرح ملی «شوق رویش» با هلال‌احمر همکاری می‌کند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعیت هلال احمر استان کرمان در قالب طرح ملی «شوق رویش» در تابستان امسال فعالیت‌های مشترک خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، در دیدار مدیرکل و معاونان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با مدیرعامل و جمعی از معاونین جمعیت هلال احمر استان که ۴ تیر ۱۴۰۳ انجام شد،  پیرامون بستن تفاهم‌نامه همکاری بین دو سازمان گفتگو شد.

بنابر این خبر، در این نشست اکبر خدادادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ضمن معرفی کانون بیان کرد: خدمات مشترک هلال احمر و کانون پرورش فکری در حوزه کودک و نوجوان قابل تامل است.

وی با اشاره به حضور به موقع هلال احمر در زمان بحران‌ها افزود: کانون پرورش فکری نیز در شرایط سنی حساس حوزه کودک و نوجوان حضور بهنگام دارد.

خدادادی درباره تعامل و همکاری دو مجموعه در قالب تفاهم‌نامه همکاری گفت: ارایه آموزه‌های امداد و نجات به روش خلاقانه و هنرمندانه به کودکان و نوجوانان از اهداف این تفاهم‌نامه خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تاکید کرد: کانون‌های پرورش فکری کودک و نوجوان در سراسر استان می‌توانند مرکز فعالیت‌های داوطلبانه جمعیت هلال احمر باشند.

 این در حالی است که، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این دیدار با توجه به فعالیت‌های مشترک و تخصصی هر دو مجموعه، به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین هلال احمر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان اشاره کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های آموزشی، امداد و نجات، مهارت‌های زندگی در حوزه کودک و نوجوان با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از مفاد بسیار مهم این تفاهم‌نامه است.

رضا فلاح خاطرنشان کرد: برگزاری مانورهای مشترک در حوزه امداد و نجات و تیم‌های تخصصی حمایت روانی و اجتماعی، هم‌افزایی و تعامل دو مجموعه در ارایه خدمات به کودکان و نوجوانان از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.

فلاح با اشاره به برگزاری کنگره شهدای ۱۱۹ نفر از امدادگر شهید استان کرمان در مردادماه امسال تصریح کرد: در برگزاری این کنگره از ظرفیت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان نیز بهره مند خواهیم شد.

کانون کرمان در طرح ملی «شوق رویش» با هلال‌احمر همکاری می‌کند

کانون کرمان در طرح ملی «شوق رویش» با هلال‌احمر همکاری می‌کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =