استقبال از بسته‌ فعالیت‌های فرهنگی در مراکز الگوی تربیتی کانون آذربایجان شرقی

تنوع بسته فعالیت‌های فرهنگی در مراکز الگوی تربیتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با استقبال ویژه خانواده‌ها همراه شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی ارائه بسته فعالیت‌های فرهنگی در قالب ترکیبی از برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی برای گروه‌های کودک و نوجوان از جمله اقداماتی است که از ابتدای تابستان سال جاری در مراکز کانون اجرا می‌شود.

بسته فعالیت‌های فرهنگی مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی است که در یک بازه زمانی معین ۱ تا ۳ ساعته برای مخاطبان کودک و نوجوان برگزار و طی آن فعالیت‌هایی نظیر کتابخوانی، نمایش خلاق، بازی و سرگرمی، قصه‌گویی و پرورش خلاقیت متناسب با سن مخاطبان به صورت فرآیندی و متمرکز اجرا می‌گردد.

از ابتدای تابستان مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه مرکز مجتمع کانون تبریز به عنوان دو مرکز الگوی تربیتی استان در اجرای این بسته های فرهنگی پیشقدم بوده و با اجرای آن شاهد استقبال کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان برای مشارکت در این شیوه جدید فعالیت‌ها شده‌اند.

معرفی و بلند خوانی کتاب، اجرای فعالیت‌های علمی و اجرای آزمایش‌های علمی به صورت کارگاهی، بحث آزاد در مورد محتوای فعالیت‌های اجرا شده و اجرای فعالیت‌ بازی و سرگرمی از جمله برنامه‌هایی است که به صورت بسته فرهنگی در مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز برگزار می‌شود. همین فعالیت در مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز نیز با برنامه‌های متمرکز همچون روانخوانی، معرفی کتاب، اوریگامی، نشریه نگاری ، فعالیت نجوم به همراه بازی و سرگرمی اجرا می‌شود.

شایان ذکر است این طرح در دیگر مراکز کانون استان نیز در حال اجرا می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =