نشست کارگروه مشورتی نوجوانان در روانسر

نشست کارگروه مشورتی نوجوانان در روانسر، با حضور مدیرکل و مسئولان کانون استان کرمانشاه صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، نشست کارگروه مشورتی نوجوانان در روانسر، با حضور مدیرکل و مسئولان کانون استان کرمانشاه صورت پذیرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان گفت: خلاقیت و استعداد نوجوانان و کارکرد عملی و اندیشه‌ای آنها در پیشبرد اهداف، توسعه و پیشرفت جامعه در عصر حاضر و توجه به ایده‌های ارزنده صاحبان اندیشه گروه سنی نوجوان، ارزش و اهمیت ویژه‌ای دارد که باید به طور خاص به آن توجه داشت.

نشست کارگروه مشورتی نوجوانان در روانسر
وی افزود: همواره در کانون استان به نوجوانان عزیز و ایده‌های آنها پرداخته شده و خوشبختانه با همراهی‌های صورت گرفته نتایج بسیار مطلوبی را نیز در پی داشته که حتی این طرح‌های پیشنهادی با حمایت‌های انجام شده از جانب کانون، به عرصه رسیده و اجرایی گردیده است.

نشست کارگروه مشورتی نوجوانان در روانسر

 در ادامه توسط مدیرکل کانون استان، توصیه‌های لازم در خصوص کارگروه مشورتی نوجوانان و نحوه‌ی عملکرد آن به نوجوانان ارائه شد؛ اعضای کارگروه مشورتی نیز به ارائه‌ نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و موضوعات خود را در این زمینه طرح نمودند و قرار بر این شد تا برگزاری این نشست‌ها ادامه پیدا کرده تا به این کارگروه جهت داده شود و نتایج حاصل از آن با پیگیری‌های لازم، اجرایی شوند.
گفتنی‌است این نشست‌ها در راستای فعالیت‌های نوجوان‌محور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و توجه به اهمیت این موضوع، با حضور مدیرکل و مسئولان کانون استان در مرکز روانسر برگزار شد و این نشست‌ها در دیگر نقاط استان‌ نیز در حال برگزاری بوده و می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =