تشکیل باشگاه (دانایی، توانایی) ویژه‌ی نوجوانان پژوهشگر در البرز

به همت واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری البرز، باشگاه (دانایی، توانایی) ویژه‌ی نوجوانان پژوهشگر دراستان راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، معصومه ترکاشوند، کارشناس آموزش و پژوهش استان ضمن اعلام این مطلب افزود با توجه به سیاست‌های کلان کانون کشور مبنی بر نوجوان محوری، مخاطب محوری و عضو محوری و همچنین در راستای اجرای طرح‌های مدیر کل کانون استان در راستای جذب نوجوانان سه باشگاه جدید در  تابستان امسال، در حوزه‌ی نوجوان فعالیت خود را آغاز  خواهد کرد تا نوجوانان بتوانند آنگونه که دوست دارند و بر اساس شعار تابستانی فعالیت‌های کانون ( #تابستونتو_ بساز)، تابستان خود را بسازند .

ترکاشوند افزود از این رو باشگاه نوجوانان پژوهشگر با عنوان ( دانایی، توانایی)،  با حضور نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های علمی- پژوهشی و با هدف تقویت نگاه دقیق وجستجوگر به دنیای اطراف در نوجوانان و  یجاد بستر برای ارائه‌ی  راهکارهای حل مسئله  توسط اعضای نوجوان در مقابله با مشکلات ایجاد شده است.

 این کارشناس در مورد روند اجرای این  برنامه  نیز گفت پس از طرح این موضع در شورای آموزش و پژوهش استان، فراخوان این باشگاه در مراکز و فضای مجازی منتشر شد و مربیان بسته‌های پژوهشی ویزه‌ای را متناسب با علایق و نیازهای نوجوانان طراحی و نوجوانان با نظارت مربیان در این کارگروه‌ها، عضو می‌شوند و در نهایت گزارش نهایی این فعالیت‌ها پس از بررسی موضوعات مورد علاقه توسط نوجوانان تنظیم خواهد شد.

ترکاشوند افزود کارت عضویت این نوجوانان نیز در ویژه برنامه‌ای در مرکز مجتمع به این عزیزان اهدا شده و از این پس نیز باشگاه، آمادگی پذیرش اعضای جدید را دارد.

گفتنی است علاقه‌مندان  نوجوان جهت عضویت در این باشگاه  از طریق نشانی زیر اقدام کرده و  یا با شماره ۰۲۶۳۴۱۶۳۰۰۰ داخلی ۱۰۷ ( واحد آموزش و پژوهش کانون البرز)، تماس گرفته و  یا در یکی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، عضو شوند.   

https://digiform.ir/waf1ea2f5

تشکیل باشگاه (دانایی، توانایی) ویژه‌ی نوجوانان پژوهشگر در البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =