کد خبر: 341940
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
مرکز تایباد به استقبال روز قلم رفت

در آستانه روز قلم «ناصر مودودی» نویسنده تایبادی در مرکز تایباد برای کودکان و نوجوانان از اهمیت نوشتن و مطالعه گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در آستانه روز قلم و به منظور پاسداشت مقام نویسندگان و شاعران بومی و محلی شهرستان، مرکز تایباد با دعوت از نویسنده همشهری به استقبال این روز رفت.

کلثوم عزتی راد مربی مسئول مرکز تایباد با اعلام خبر فوق گفت: جهت آشنایی اعضاء با مفاخر فرهنگی و ادبی شهرستان و ارج نهادن به تلاش‌های این عزیزان، محمد ناصر مودودی نویسنده تایبادی، میهمان جمع صمیمی اعضاء این مرکز شد.

وی نویسنده بیش از پنجاه جلد کتاب در زمینه ادبیات شفاهی و گنجینه لغات شهرستان تایباد می‌باشد و همچنین اولین نویسنده کتاب‌های شاهنامه برای کودک و نوجوان در کشور است.    

عزتی‌راد افزود: در این ویژه برنامه که با حضور بیش از ۵۰ عضو کودک و نوجوان دختر در فضایی شاد و صمیمانه برگزار شد، دکتر مودودی با بیانی شیوا و شیرین برای اعضای شرکت‌کننده از سفرها، تجربه‌ها و آثار خود صحبت کرد و به بچه‌ها تاکید کرد که با مطالعه بسیار و نظم دادن به روند مطالعاتی خود می‌توانند گام مؤثری در جهت انتقال فرهنگ بومی و منطقه‌ای خود به دیگران بردارند و به زنده نگه داشتن این گنجینه ارزشمند ملی کمک کنند.

مرکز تایباد به استقبال روز قلم رفت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =