مشارکت فعال کانون و سازمان مدارس استثنایی آذربایجان شرقی در اجرای طرح رویش

در جلسه مشترک مدیران و کارشناسان کانون و سازمان مدارس استثنایی استان در خصوص اجرای طرح رویش (فصل دانایی) بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این جلسه دکتر شفائیه رئیس مدارس استثنایی استان با اشاره به همکاری های گسترده‌ای که مابین کانون و مدارس استثنایی وجود دارد تاکید کرد: سازمان مدارس استثنایی استان با تمام توان در استمرار این همکاری‌ها و تعاملات در کنار کانون است.

علی بینش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز با قدردانی از همکاری‌های سازمان مدارس استثنایی در ارائه خدمات فرهنگی هنری به کودکان و نوجوانان دارای نیازهای خاص تصریح کرد: خوشبختانه دانش آموزان مدارس استثنایی با همت و تدبیر سازمان مدارس استثنایی استان حضور فعالی در مراکز فراگیر کانون در تبریز دارند.

در این دیدار در خصوص طرح رویش که با عنوان فصل دانایی و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان دارای نیازهای خاص در حال برگزاری، بحث و تبادل نظر شد.

شایان ذکر است طرح رویش به صورت مشترک و در قالب فعالیت‌های متنوع فرهنگی هنری توسط اعضا و دانش آموزان با نیازهای ویژه، مربیان کانون و معلمان سازمان آموزش استثنایی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =