کانون کرمانشاه در مسیر تحقق اهداف و سیاست‌ها

مدیر کل کانون پرورش فکری استان در نشست با مربیان قرادادی جدید و پروژه‌ای و مسئولین مراکز بر تحقق اهداف و سیاست‌های کانون در حوزه‌ کودک و نوجوان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، مدیر کل کانون پرورش فکری استان در نشست با مربیان قرادادی جدید و پروژه‌ای و مسئولین مراکز بر تحقق اهداف و سیاست‌های کانون در حوزه‌ کودک و نوجوان تاکید کرد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، با تبیین اهداف و سیاست‌های کانون تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تنها به دنبال تربیت هنرمند، نویسنده یا دانشمند نیست، ما به دنبال رشد خلاقیت و کسب مهارت‌های کودک و نوجوان هستیم.

کانون کرمانشاه در مسیر تحقق اهداف و سیاست‌ها
وی افزود: تمام تلاش مجموعه حاضر باید به این سمت باشد که ما بتوانیم با حضور این عزیزان فعالیت‌های فرهنگی و فرآیندی را در کانون رشد دهیم و کانون تبدیل به یک مجموعه‌ای که صرفا" در حوزه مسائل کارگاهی که در حال برگزاری است؛ نباشد.
زنجانی تاکید کرد: ان‌شاءالله با رعایت همین موارد، ما بتوانیم مدل صحیح تربیتی در مجموعه کانون و رسالت اصلی آن برگردیم و تلاش شده از حضور شما عزیزان که در قالب قرارداد با ما همراه می‌شوید به شکل حداکثری استفاده شود که ما بتوانیم به یاری خداوند با یک برنامه‌ریزی صحیح با حضور شما، شاهد تحول و تغییر در فرآیند تربیتی در استان باشیم.

کانون کرمانشاه در مسیر تحقق اهداف و سیاست‌ها
مدیرکل کانون کرمانشاه بیان داشت: برای اجرای هر چه بهتر این مساله لازم است که مسئولین مراکز حداکثر توجه را به رشد مهارت‌های این عزیزان و استفاده و بهره‌گیری در مسیر فعالیت‌های فرهنگی داشته باشند.
در پایان هم مسئولین مراکز با مربیان قراردادی جدید کانون همراه شدند و نشست‌های مرکزی را برگزار نمودند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =