آینده کرمانشاه را با حضور پر شور و حداکثری خود در انتخابات بسازید

مدیرکل کانون کرمانشاه از کارکنان و اعضای استان برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات، دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، مدیرکل کانون کرمانشاه از کارکنان و اعضای استان برای حضور پرشور در انتخابات، دعوت کرد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان خطاب به نوجوانان گفت: امروز روز سرنوشت است که می‌تواند بلوغ سیاسی جامعه ایران به‌ویژه نوجوانان عزیز را به تصویر بکشد و هر رای در صندوق رای اثبات حقانیت انقلاب اسلامی است که باید هم حضور یابید و هم به انتخاب صحیح کمک کنید. 
وی افزود: شما هدایت‌گران و کنش‌گران امروز ایران هستید. جان شهیدان خدمت در راه خدمت به تعالی ایران فدا شد، ان‌شاالله انتخاب و مطالبه ما از دولت آینده، امتداد خدمت‌رسانی دولت شهید رئیسی و توجه به ارزش‌های آن عزیز به ویژه نوجوان‌باوری و نظام تعلیم و تربیت باشد.
زنجانی خطاب به همکاران کانون استان تصریح کرد: از درگاه خداوند باید سپاس کرد که تجربه روزهایی فراهم شد که در سطح ستاد کشور شاهد حضور گروهی هستیم که شبانه‌روز در تلاش برای کانون به عنوان بخش مهمی از نظام تعلیم و تربیت کشور هستند توجه به رفاهیات و حقوق همکاران، حسن برخورد، فهم صحیح، پاسخگویی، تقویت کتابخانه‌ها، تاکید بر شاداب‌سازی مراکز، توسعه عرصه‌های خدمت‌رسانی، ارتقاء حمایت‌های مالی از استان‌ها، گریز از تجمل‌گرایی و اسراف، ارتباط مستمر با استان‌ها و مراکز و... گوشه‌ای از تفاوت‌ها با گذشته است که نشست روز قبل با همکاران جدید در قراردادهای کوتاه‌مدت با هدف تقویت فعالیت‌های فرهنگی و فرآیندی در مراکز نموداری از احیاء رسالت اصلی کانون به همت مجموعه تحت مدیریت مدیر عامل بوده که شکل می‌گیرد. 
وی خاطرنشان کرد: آنچه در کانون ما شکل گرفت نمونه‌ای از اتفاقات مهم در همه دستگاه‌هاست و این توجه، یاد و خاطره آن شهیدان معزز را در این روز سرنوشت در دل‌ها زنده می‌نماید. از خداوند می‌خواهیم چنان بر دل‌ها عنایت نماید که نخست برای تثبیت بیش از پیش نظام اسلامی با مشارکت حداکثری و سپس با انتخاب کسی که این راه را توان و باور به امتداد داشته باشد راه عزت و پیشرفت کشور را ان‌شاءالله هموار سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =