نشست با مربیان جدید کارگاه‌های تابستانی کانون کرمانشاه

نشست با مربیان جدید کارگاه‌های تابستانی کانون کرمانشاه، با حضور مدیرکل کانون استان صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، نشست با مربیان جدید کارگاه‌های تابستانی کانون کرمانشاه، با حضور مدیرکل کانون استان در سالن کنفرانس اداره‌کل کانون پرورش فکری، با هدف تبیین وظایف و رویکردهای این سازمان صورت پذیرفت.
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، گفت: با تلاش همکاران در مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در سال گذشته رشد سه برابری تعداد کارگاه‌ها را داشتیم و در سال گذشته نسبت به سال قبل، افزایش ۲ و نیم برابری مخاطبان را نیز شاهد بودیم و امسال هم با توجه به آماری که از تشکیل کلاس‌ها دیده می‌شود پیشبینی ما این است که رشد قابل ملاحظه‌های را نیز در این زمینه خواهیم داشت و به همین دلیل به جمع همکارانی که در سال گذشته با ما همکاری داشتند شما عزیزان نیز اضافه شده‌اید.
وی افزود: اطمینان داریم با زحمات همکاران و شما عزیزان، آن حس خوبی که باید، برای کودک و نوجوان ایجاد خواهد شد که خروجی آن اضافه نمودن جمعی تازه در سال آینده به کانون خواهد بود. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجموعه‌ای است با بیش از ۶۰ سال سابقه کار، که در استان کرمانشاه از سال ۵۰ تاسیس و تا کنون با عملکرد  قابل دفاعی به کار خود ادامه داده و در حال خدمت‌رسانی است.

نشست با مربیان جدید کارگاه‌های تابستانی کانون کرمانشاه
زنجانی تصریح کرد: کانون یکی از تخصصی‌ترین مراکز حوزه تعلیم و تربیت محسوب می‌گردد و نتیجه‌ی آن را می‌توان در تربیت اساتید بزرگی که در حوزه‌های مختلف اجتماعی،سیاسی، فرهنگی و هنری در حال نقش‌آفرینی هستند، دید؛ بنابراین کانون پرورش فکری دارای ظرفیت‌هایی است که با دستگاه‌های دیگر نمی‌توان آن را مقایسه کرد.
مدیرکل کانون استان تاکید کرد: مربیانی که از سر عشق، دغدغه، محبت و با تلاش بسیار در حال کار هستند از شاخصه‌های کانون هستند که مقام معظم رهبری نیز به این امر اشاره فرمودند که: "مربیان کانون را عاشقان و دغدغه‌مندانی دیدم." و اولین شرط حضور در کانون همین عاشق بودن است به این گروه مخاطب کودک و نوجوانی که می‌خواهی با آن ارتباط بگیری، قشنگ‌ترین گروه مخاطب هستند و حس و حال ما را خوب می‌کنند.
وی بیان داشت: با توجه به اینکه کانون یک مجموعه تخصصی است و مخاطب با میل، عشق و علاقه به آن پا می‌گذارد؛ از ویژگی‌های شاخص آن این است که به دنبال آموزش مستقیم نیست و پیوست کار ما و دغدغه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رشد خلاقیت و رشد فکری است و باید همه به دنبال تحقق این شاخص‌ها باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =