کد خبر: 342052
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
بازدید 10
برگزاری جشن تابستانه در مرکز فرهنگی هنری شماره ۹ کانون تهران

مهتاب شهیدی: امسال می خواهیم با همراهی شورای اعضا و شورای مادران در مرکز شماره ۹، تابستانی متفاوت داشته باشیم. ما می توانیم با کمک شما بچه ها و والدین مهربانتان تابستانی خوب و خوش بسازیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، روز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ جشنی با حضور ۷۰ کودک و نوجوان در مرکز فرهنگی هنری شماره ۹ کانون تهران برگزار شد.

درابتدای این برنامه آیاتی از قرآن کریم توسط پارسا تشکری عضو ۱۲ ساله مرکز تلاوت شد.

برگزاری جشن تابستانه در مرکز فرهنگی هنری شماره ۹

پس از آن قصه «نارگل و شغال» توسط الینا ابراهیمی عضو ۱۰ ساله، شعر «بادبادک» توسط زهرا جعفری عضو ۸ ساله، خوانش متن ادبی با موضوع «تابستان من» توسط مائده عبدوس عضو ۹ ساله اجرا شد.

در ادامه این مراسم از گروه نمایش عروسکی دعوت شد تا نمایش «فیلک» را برای بچه ها اجرا کنند. ساغر لطفی نژاد، عذرا امامی و امیر جهانپور اجرای این نمایش  را به عهده داشتند و با مسابقه و بازی برنامه را ادامه دادند.

برگزاری جشن تابستانه در مرکز فرهنگی هنری شماره ۹

در پایان مهتاب شهیدی مربی مسئول این مرکز ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن تابستان و اوقات فراغت بچه ها، گفت: امسال می خواهیم با همراهی شورای اعضا و شورای مادران در مرکز شماره ۹، تابستانی متفاوت داشته باشیم. ما می توانیم با کمک شما بچه ها و والدین مهربان‌تان تابستانی خوب و خوش بسازیم.

برگزاری جشن تابستانه در مرکز فرهنگی هنری شماره ۹

شهیدی همچنین نوید داد که در پایان تابستان نیز از اعضای فعال و پویا ی کتابخانه تقدیر خواهد شد.

این مراسم با پذیرایی  و بازی گروهی در حیاط مرکز به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =