انتخاب مسیر تندرستی، مشکل نیست

پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ مرکز شماره ۳ میزبان کارشناسان تغذیه بود. این ویژه برنامه که عنوان تغذیه سالم را همراه داشت با حضور ۶۵ دختر و پسر کودک و نوجوان این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان قم، پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ مرکز شماره ۳ میزبان کارشناسان تغذیه بود. این ویژه برنامه که عنوان تغذیه سالم را همراه داشت با حضور ۶۵ دختر و پسر کودک و نوجوان این مرکز برگزار شد.

ویژه برنامه تغذیه سالم با شعار «انتخاب مسیر تندرستی، مشکل نیست» در حالی مورد استقبال اعضا قرار گرفت که عایش، کارشناس تغذیه درمورد خوراکی‌های مفید گفت: خیلی مهم است که چه می‌خوریم و شاید فکر کنید که می‌توانیم هر غذایی بخوریم در صورتی که بشقاب غذایی هر فرد با فرد دیگر متفاوت است.

انتخاب مسیر تندرستی، مشکل نیست

وی با اشاره به جدول تغذیه اهمیت دسته‌های غذایی مختلف را برای اعضا شرح داد ودر ادامه رنج کشیده، مسئول پایگاه سلامت وصال استان در مورد بهداشت فردی و اهمیت مسواک زدن توضیحاتی ارائه کرد. در این ویژه برنامه مائده سادات و فاطمه صغری دو نفر از اعضای مرکز به اجرای نمایش خلاق «آش سنگ» پرداختند که میرسلطانی مسئول مرکز آنها را در این نمایش همراهی می‌کرد.

انتخاب مسیر تندرستی، مشکل نیست

دراین برنامه مسابقه پوست گرفتن سیب زمینی اجرا شد و کله پنیری، مریم گلی، خوشمزه‌ترین کلوچه، قند، الیاف و قند و چربی کتاب‌های مناسب این ویژه برنامه معرفی و خوانش شد و در انتها اعضا با شعرخوانی نوشابه از کتاب کله پنیری را همخوانی‌ کردند و سپس دور هم میان وعده‌های خودرا میل کردند.

انتخاب مسیر تندرستی، مشکل نیستانتخاب مسیر تندرستی، مشکل نیست

بخش جانبی این ویژه برنامه هنرنمایی جذاب نیایش محبی عضو کارگاه چرتکه بود که با راهنمایی خانم بابا به خوبی انجام شد.

انتخاب مسیر تندرستی، مشکل نیستانتخاب مسیر تندرستی، مشکل نیستانتخاب مسیر تندرستی، مشکل نیست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =