مسافری از گانورا در کنگاور

انیمیشن مسافری از گانورا در شهرستان کنگاور به نمایش درآمد و با استقبال مخاطبان همراه شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، انیمیشن مسافری از گانورا در شهرستان کنگاور به نمایش درآمد و با استقبال مخاطبان همراه شد.
اکران انیمیشن مسافری از گانورا با  همراهی حلقه میانی کانون فرهنگی_ هنری یاس و بخش فرهنگی سپاه ناحیه با همکاری کانون در مرکز کنگاور با حضور ۱۲۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان صورت گرفت و با استقبال مخاطبان مواجه شد.
مسافری از گانورا انیمیشنی خانوادگی، علمی، تخیلی و ماجراجویی محصول کشور ایران به کارگردانی سیداحمد علمدار و نویسندگی و تهیه‌کنندگی سیدمحمد حسین علمدار بوده است. این انیمیشن در تاریخ ۱۵ آذر سال۱۴۰۲ به روی پرده سینماها رفت و مدت زمان آن ۹۳ دقیقه است.
این انیمیشن دربارهٔ یک موجودفضایی است که به زمین می‌آید و با کمک پسری کم‌توان و دوستانش به جستجوی فرمانروای سیاره گانورا که در زمین گم شده است می‌پردازد تا صلح را به سرزمین گانورا بازگردانند.

مسافری از گانورا در کنگاور
مسافری از گانورا یک انیمیشن علمی تخیلی است و در واقع به سراغ ژانری رفته که آن را در سینما و تلویزیون ایران بسیار کم می‌بینیم و اگر آثاری نیز در این ژانر ساخته شوند، در ژانر کمدی هستند. اما این اثر به‌طور جدی در شهر تهران یک آدم فضایی را به تصویر می‌کشد که قصد پیدا کردن ملکه خود را دارد. این موضوع نه تنها برای کودک و نوجوان جالب است، بلکه آنها را با یک فضا و موضوع جدید آشنا می‌کند.
انیمیشن‌سازی در آن به نسبت آثار ایرانی در سطح خوبی قرار دارد و بیننده زیبایی‌های بصری زیادی را شاهد خواهد بود. نکته قابل توجه وجود اقوام مختلف  در انیمیشن هست و شخصیت‌های گوناگون هر کدام با داشتن لهجه‌های متفاوت، نه تنها مخاطب را با اقوام ایران، بلکه همسایگان آن نیز آشنا می‌کنند.

مسافری از گانورا در کنگاور
گفتنی است این انیمیشن در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان موفق به دریافت پروانه زرین جایزه ویژه دبیر جشنواره، تندیس ویژه ستاد ملی خانواده و جوانی جمعیت و همچنین جایزه «فرهنگ بنیان» شد. همچنین عنوان بهترین انیمیشن پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فضایی (Tsiolkovsky ISFF) روسیه را از آن خود کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =