عضویت در مراکز کانون روز ۱۸ تیر رایگان است

هم‌زمان با ۱۸ تیر روز ملی ادبیات کودک و نوجوان عضویت در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رایگان است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از متولیان اصلی ادبیات کودک و نوجوان با بهره‌مندی از مربیان متخصص در بیش از یک‌هزار مرکز فرهنگی‌هنری ثابت، سیار و پستی فعالیت‌ فرهنگی، هنری، ادبی، علمی، دینی و... را با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی به مخاطبان ارایه می‌کند.
 بر همین اساس کودکان و نوجوانان عضو این مراکز کانون در تمام طول سال می‌توانند از فعالیت‌ها و برنامه‌های این مراکز بهره‌مند شوند.

عضویت در مراکز کانون روز ۱۸ تیر رایگان است
امانت کتاب، کتاب‌خوانی، قصه‌گویی، هنرهای نمایشی، ساخت فیلم‌ و پویانمایی، شرکت در جشنواره‌ها، مهرواره‌ها، فراخوان‌ها و رویدادهای فرهنگی‌، هنری و ادبی از جمله فعالیت‌هایی است که اعضای کانون از آن بهره‌مند می‌شوند، هم‌چنین در فصل تابستان برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان این فعالیت‌ها با استقبال بیشتری از سوی مخاطبان و خانواده‌ها  روبه‌رو است.
بر همین اساس تمامی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی‌هنری کانون روز ۱۸ تیر ۱۴۰۳ می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام مراکز کانون به نشانی https://kpf.ir/ یا مراجعه به مراکز فرهنگی‌هنری به‌صورت رایگان عضو مراکز کانون شده و از خدمات فرهنگی این مجموعه بهره‌مند شوند.
نشانی و شماره تماس تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور در پرتال کانون قابل دسترسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =