کد خبر: 342112
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
بازدید 27
حمایت از پروژه های بومی مراکز کانون فارس رقم خواهد خورد

حمایت از پروژه های بومی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، با اختصاص ۱۲ملیارد ریال اعتبار رقم خواهد خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، با توجه به اجرای سیاست‌های درآمدزایی برای مراکز استان و تحقق بخشی از درآمدهای پیش‌بینی شده، این اداره کل نسبت به افزایش صد درصدی تنخواه مراکز جهت کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها، با رویکرد تقویت برنامه‌های بومی اقدام می‌کند.

علی خواجه نژادیان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در این راستا اظهار داشت: هر مرکز در هر دوره سه‌ماهه می‌تواند یک پروژه فرهنگی را با حمایت اداره کل کانون و مشارکت دیگر دستگاه‌های شهرستان، خیرین و درآمدهای داخلی به اجرا درآورد.

وی گفت: این پروژه‌ها باید خلاق، نو، خانواده‌محور و نوجوان‌محور بوده و در راستای تقویت هویت دینی و ملی اعضای کانون، والدین و عموم کودکان و نوجوانان شهرستان باشد.

وی افزود: در این راستا، کمیته‌ای با هدف ارزیابی طرح‌های مراکز ذیل شورای فرهنگی استان تشکیل شده و در طول سال به ارزیابی طرح‌های پیشنهادی مراکز خواهد پرداخت؛ ودر هر فصل، بهترین طرح‌ها مورد حمایت استانی قرار خواهند گرفت.

خواجه نژادیان تصریح کرد: سقف اعتبار در نظر گرفته شده برای حمایت از طرح‌های مراکز و افزایش تنخواه ۱۲ میلیارد ریال در سال می‌باشد؛ که علاوه بر مراکز ثابت، مراکز سیار و پستی نیز می‌توانند از این اعتبار بهره‌مند شوند.

وی گفت: کانون فارس جهت تقویت منابع مالی خود تا سقف ۴۰ میلیارد ریال در سال جاری، برنامه‌هایی را در دستور کار دارد؛ و تاکنون با گذشت چهار ماه از سال توانسته است؛ در قالب دو قرارداد اجاره، اجرا و توسعه کارگاه‌های مهارت‌آموزی و عرضه تولیدات هنری، ۲۵ درصد از این مبلغ را تأمین کند؛ و امید است؛ این امر تا پایان سال به طور کامل محقق شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =