برگزاری رویداد صندلی تجربه

رویداد صندلی تجربه با حضور اعضا نوجوان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کوکان و نوجوانان؛ رویداد صندلی تجربه با حضور اعضا نوجوان مجتمع آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان برگزار شد.

این رویداد با حضور صدیقه مظفر معاون فناوری مرکز رشد جهاد دانشگاهی، مدرس، مشاور توسعه کسب و کار در مرکز الگو استان مجتمع آفرینش برگزار شد.

در این رویداد با حضور جمعی از نوجوانان مطالبی در خصوص موفقیت‌ها و شکست‌های کارآفرینان، رشد و توسعه فردی و انتخاب درست مسیر تحصیلی و کسب و کار بیان شد. همچنین اهمیت شرکت در رویدادهای کارآفرینی و استارتاپی در راستای ایده پردازی، راه اندازی کسب و کارهای نوپا و ورود به بازار کار در کنار مشاورین و منتورهای متخصص در کانون پرورش فکری برگزار و در پایان به سوالات حاضران پاسخ داده شد.

 برگزاری رویداد صندلی تجربه

همچنین مظفر بیان نمود: مرکز رشد جهاد دانشگاهی رویداد دانش آموزی با محوریت صنعت با همکاری سازمان صمت و حمایت شرکت فولاد هرمزگان و اداره کل آموزش و پرورش استان در سال گذشته با استقبال خوب دانش آموزان برگزار گردید. می توان رویدادهای فناورانه و استارتاپی با همکاری کانون پرورش فکری برای دانش آموزان برنامه‌ریزی و برگزار گردد.

گفتنی است: برگزاری رویداد صندلی تجربه با هدف نوجوان محوری و توسعه و ترویج علم و فن آوری هر پنجشنبه در مجتمع آفرینش برگزار می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =