حمایت کانون لرستان از نویسندگان کودک ونوجوان

با حضور جمعی از مسئولان استان لرستان و شهرستان درود، اعضای ادبی و انجمن ها، علاقمندان به ادبیات کودک ونوجوان و... از کتاب‌ شعر «در گلوی ساعت شنی» سروده محسن حسینی مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان درمرکز کانون شهرستان دورود رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ همزمان با ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳ روزادبیات کودک ونوجوان آیین رونمایی از کتاب‌ شعر «در گلوی ساعت شنی» سروده محسن حسینی مربی ادبی کانون لرستان درمرکز کانون شهرستان دورود برگزارشد.
در این آیین که در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان دورود برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین محمد قائد رحمتی امام جمعه شهرستان دورود، رضا داوری مدیرکل کانون لرستان، اعضای شورای شهر و شهرداری، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس امورکتاب خانه های عمومی شهرستان غلامرضا بکتاش، اسماعیل اله دادی، فاطمه عمادی پور نویسندگان کودک ونوجوان، اعضای ادبی و انجمن ها، مربیان کانون، علاقمندان به ادبیات کودک ونوجوان و... حضور داشتند.

حمایت کانون لرستان از نویسندگان کودک ونوجوان

رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در این مراسم ضمن گرامی داشت روز ادبیات کودک ونوجوان، ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را تسلیت گفت و اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه کودک ونوجوان در لرستان وجود دارد و جا دارد که در زمینه های مختلف فرهنگی هنری و به خصوص ادبیات کودک بیشتر کار شود.
رضا داوری با بیان این نکته که برگزاری این نشست های ادبی کمک می‌کند که فعالان این عرصه معرفی و شناخته شوند گفت: تولید آثار نویسندگان بومی در عرصه ادبیات کودک و نوجوان و حمایت از این آثار در دستور کارکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قرار دارد.
وی افزود: امیدواریم با حمایت‌های مسئولین و مشارکت‌های دستگاه‌های فرهنگی استان حوزه کودک و نوجوان به جایگاه اصلی خود در لرستان برسد.
داوری عنوان داشت: یکی از سیاست های کانون پرورش فکری نوجوان محوری است و هدف ما در کانون این است که با کمک و همکاری شاعران و نویسندگان وهم افزایی با سایر فعالین این حوزه آثار ارزشمندی با نگاه ویژه ای به نوجوانان منتشر کنیم.
درپایان این مراسم از کتاب شعر «در گلوی ساعت شنی» سروده محسن حسینی مربی ادبی کانون لرستان رونمایی شد.

حمایت کانون لرستان از نویسندگان کودک ونوجوان
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =