گردهم‌آیی کودکان عاشورایی در کانون استان قم برگزار می‌شود

مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری گردهم‌آیی کودکان عاشورایی به صورت همزمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان قم، به همت ستاد محرم و اربعین، گردهم‌آیی کودکان عاشورایی روز سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ مصادف با سوم محرم، که مزین به نام رقیه(س) دختر سه ساله اباعبدلله ‌الحسین(ع) است با شعار «میهمانان کوچک امام حسین(ع)» با حضور کودکان و نوجوانان به همراه خانواده‌هایشان به‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد. 

فروهر معدنی مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی کانون با اشاره به این‌که حضور کودکان و نوجوانان در برخی از اتفاق‌ها و جریان‌ها موجب تربیت است، گفت: گردهم‌آیی کودکان عاشورایی یکی از این جریان‌های تربیتی است که به لطف خداوند بزرگ و به همت ستاد محرم و اربعین کانون پرورش فکری هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

معدنی تصریح کرد: هر استان براساس بوم هر منطقه نسبت به طراحی و اجرای برنامه‌هایی مانند چاووشی‌خوانی، تعزیه، منقبت‌خوانی، روایت‌گری و خاطره‌گویی، معرفی‌ها، نقاشی، سرود و... اهتمام می‌ورزد.

این رویداد فرهنگی‌مذهبی، در این استان با مشارکت معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قم در راستای همکاری حلقه‌های مردمی از ساعت ۱۷:۳۰ سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۹ در سالن همایش‌های مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پردیسان برگزار خواهد شد.

گردهم‌آیی کودکان عاشورایی در کانون استان قم برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =