کد خبر: 342300
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
مجموعه ۱۴ جلدی «اختران» (زندگی چهارده معصوم) بازنشر شد

مجموعه کتاب ۱۴ جلدی «اختران» که به زندگی چهارده معصوم(ع) اختصاص دارد، همزمان با ماه محرم از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مجموعه کتاب ۱۴ جلدی «اختران» به صورت داستانی و با سبکی جدید به روایت‌هایی از زندگی چهارده معصوم(ع) می‌پردازد.

«شب و شیطان و شمشیر»، «عروس رنگین کمان»، «این صدای علی است»، «صلح بدون آشتی»، «نگاهی به سرخی آتش»، «که مپرس!»، «باران... صدایم می‌کند»، «فصل چیدن»، «بهشت منتظر می‌ماند»، «صبح روز عید»، «غنچه همان گل است»، «و آفتاب هدایت»، «از پس ابر» و «در رمز و راز» عنوان‌های این ۱۴ کتاب است که به ترتیب به سرگذشت زندگی پیامبر اسلام(ص)، حضرت فاطمه(س) و امام اول تا امام دوازدهم شیعیان پرداخته است.

«شب و شیطان و شمشیر» نوشته سوسن طاقدیس و تصویرگری عطیه مرکزی، «عروس رنگین کمان» به نویسندگی شهرام شفیعی و تصویرگری سیدکمال‌الدین طباطبایی، «این صدای علی است» نوشته محمود پوروهاب و تصویرگری نرگس محمدی، «صلح بدون آشتی» به نویسندگی مصطفی خرامان و تصویرگری حسن عامه‌کن، «نگاهی به سرخی آتش» نوشته زهرا زوّاریان و تصویرگری مریم حسن‌نژاد، «که مپرس!» به نویسندگی جعفر ابراهیمی (شاهد) و تصویرگری بنفشه احمدزاده، «باران... صدایم می‌کند» نوشته محمدرضا شمس و تصویرگری مهکامه شعبانی، «فصل چیدن» نوشته محسن هجری و تصویرگری سیدحسام‌الدین طباطبایی، «بهشت منتظر می‌ماند» به نویسندگی داوود امیریان و تصویرگری پژمان رحیمی‌زاده، «صبح روز عید» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی و تصویرگری علیرضا گلدوزیان، «غنچه همان گل است» به نویسندگی سعید روح‌افزا و تصویرگری پیمان پورحسین، «و آفتاب هدایت» نویسنده: نوشته جواد محقق و تصویرگری فیدالدین ملایی، «از پس ابر» نوشته محمدرضا بایرامی و تصویرگری هاجر سلیمی‌نمین و «در رمز و راز» به نویسندگی مصطفی جمشیدی و تصویرگری امیر شعبانی‌پور است.

قیمت هر یک از کتاب‌های این مجموعه که مناسب گروه سنی بالای ۱۲ سال (نونهال) است از ۷۵هزار تومان تا ۱۱۰هزار تومان است.

این مجموعه برای اولین بار در سال ۱۳۸۹ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد و اکنون با شمارگان ۷هزار و ۵۰۰ نسخه در سال ۱۴۰۳ به چاپ دوم رسیده است. 

مجموعه ۱۴ جلدی «اختران» در قطع وزیری در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی https://digikanoon.ir/ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =