کودکان عاشورایی ابرکوه با سه ساله کربلا بیعتی دوباره بستند

بیش از ۲۰۰ کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون شهرستان ابرکوه در راستای برنامه‌های ستاد محرم و اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار به یاد حسین(ع) تابستونتو بساز در مصلی بزرگ این شهر اجرای برنامه کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳، کودکان عاشورایی مراکز یک و دو ابرکوه در روز ملی عفاف و حجاب با سه ساله کربلا بیعتی دوباره بستند.

در راستای طرح مراکز خانواده محور و مشارکت مردم در برنامه‌های کانون، گردهمایی بزرگ کودکان عاشورایی مراکز ابرکوه با همت ستودنی والدین اعضا برگزار شد. بیش از دویست کودک عاشورایی مراکز یک و دو ابرکوه صبح پنجشنبه با حضور در مصلی بزرگ شهر با پوشش اسلامی و سربند سبز یا رقیه سلام الله علیها بیعتی دوباره با سه ساله کربلا بستند.

 کودکان عاشورایی ابرکوه با سه ساله کربلا بیعتی دوباره بستند

این مراسم با حضور حجت محمدی معاون سیاسی امنیتی فرماندار، سیده عالیه قوامی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، خلیل اکرمی شهردار، ابوالفضل قاسمی رییس آموزش و پرورش، سید حسین حسینی شهردار مهردشت، قاسم برزگر رییس نهاد کتابخانه‌های عمومی ، زهره فلاحزاده عضو شورای شهر، ابوالفضل زمانی رییس اوقاف و امور خیریه و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اعضای دو مرکز به همراه مادرانشان برگزار شد.

عالیه قوامی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد در صحبتهای خود ضمن تشکر از حضور پرشور اعضا و والدین در این مراسم، روز ملی عفاف و حجاب را گرامی داشت و گفت: همایش بزرگ کودکان عاشورایی از سیاست‌ها و برنامه‌های کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌باشد که برگزاری آن معرفی و نشان دادن روح ظلم‌ستیزی و آزادمردی و به پا داشتن فریضه امر به معروف و نهی از منکر و نماز به کودکان و نوجوانان می باشد.

 کودکان عاشورایی ابرکوه با سه ساله کربلا بیعتی دوباره بستند

هیات عزاداری پسران مراکز با طبل زنی و زنجیرزنی شور معنوی به مجلس بخشیدند. همخوانی سرود نازنین رقیه توسط دختران عاشورایی، مراسم روضه‌خوانی توسط مداح اهل بیت کربلایی مجتبی شکیبا، شعرخوانی ثنا حیدری و حسنا حمیدی‌زاده و توزیع نذری سفره حضرت رقیه سلام الله علیها از برنامه‌های این مراسم باشکوه بود.

لازم به ذکر است تمام هزینه‌های این مراسم با مشارکت مردم و والدین اعضای مراکز یک و دو ابرکوه انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =