میهمانان کوچک امام حسین(ع) در سوگ سه ساله کربلا نشستند

مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری یزد با همکاری مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ و فراگیر و پیش‌دبستانی عصر پیشرو، اقدام به برگزاری گردهمایی کودکان عاشورایی با شعار"به یاد حسین(ع) تابستونتو بساز" کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ ، میهمانان کوچک امام حسین(ع) به یاد دردانه سه ساله سیدالشهدا، گردهمایی کودکان عاشورایی را در مجتمع فرهنگی هنری کانون یزد با شعار "به یاد حسین(ع) تابستونتو بساز" برگزار کردند.

با حضور سیده عالیه قوامی مدیرکل کانون استان یزد و جمعی از کارشناسان در مرکز الگوی تربیتی، گردهمایی کودکان عاشورایی با مشارکت والدین اعضا و به همت مربیان و اعضای نوجوان مرکز مجتمع فرهنگی هنری، مرکز فرهنگی هنری شماره 4 و فراگیر، مدیر و مربیان پیش‌دبستانی عصر پیش‌رو، برگزار شد.

 میهمانان کوچک امام حسین(ع) در سوگ سه ساله کربلا نشستند

تلاوت قرآن توسط امیرعلی قاسمی، شعرخوانی محیا کمالیان، تلاوت زیارت عاشورا، نوحه‌خوانی و مداحی توسط محمدحسین ربانی و امیرعلی قاسمی از اعضای نوجوان و همراهی، عزاداری و سینه‌زنی اعضای کودک پسر و دختر، خوانش کتاب"قهرمانان کربلا "زینب" توسط راضیه ساقی از عمده‌ترین برنامه‌های این گردهمایی بود که هدایت و مجری‌گری آن را نیز، نازگل نقش از اعضای نوجوان عهده‌دار بود.

در پایان از اعضای دست‌اندر کار با هدایایی به رسم یادبود تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =