مربیان هرمزگان در دوره مجازی امر به معروف و نهی از منکر شرکت کردند

مربیان کانون به صورت مجازی در دوره آشنایی با مفهوم امروزی امر به معروف و نهی از منکر تحت عنوان مسئولیت های اجتماعی با تدریس میثم سالمی مدرس این دوره شرکت کردند .

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، مربیان کانون به صورت مجازی در دوره آشنایی با مفهوم امروزی امر به معروف و نهی از منکر تحت عنوان مسئولیت های اجتماعی با تدریس میثم سالمی مدرس این دوره شرکت کردند.

در این دوره آموزشی سالمی گفت: مربی رسالتش دعوت به خوبی ها و پرهیز دادن از کارهای بد است .امر به معروف و نهی از منکر برای کانون پرورش فکری کار اول و آخر است.

وی افزود: مربیان آمده اند که به کودک و نوجوان یاد بدهند که چطور کارهای خوب یاد بدهند و چطور کارهای بد را پرهیز بدهند . مربیان در آینده کشور ، جامعه و جهان تاثیر دارند . این کار مهم برای مربیان تکراری شده و شاید متوجه نباشند که چه کار مهمی انجام می دهند .

وی همچنین افزود: ما در ساحت پدر و مادر هم امر به معروف و نهی از منکر انجام می دهیم . به این تعبیر زیبا شاید ظلم شده است . در حالی که فریضه بسیار مهمی است.

مدرس این دوره بیان کرد: ضرورت اول دعوت خودم به امر به معروف و نهی از منکر می باشد یعنی وقتی اول می‌خواهیم به کودکان و نوجوانان یاد بدهیم رشد خود انسان است. انسان اگر می‌خواهد رشد کند باید به جامعه پیرامون خود توجه و کنش گری داشته باشد.

وی تاکید کرد: یکی از نتایج تصمیم امر به معروف و نهی از منکر، رشد انسان است ؛ انسان اگر می‌خواهد رشد کند باید به جامعه پیرامون خود توجه و کنش گری داشته باشد. مسئولیت های اجتماعی در کشورهای دیگر با همین موضوع انجام می‌شود. چون باعث رشد جامعه انسانی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =