اهمیت حفظ و پاسداشت ضرب المثل های ایرانی به عنوان فعالیت شاخص

شورای فرهنگی مرکز ماکو با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، جلسه ی شورای فرهنگی مرکز ماکو با حضور مدیر کل، کارشناس فرهنگی و مربیان مرکز ماکو تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه آب سوران با تقدیر از زحمات مربیان مرکز ماکو با تأکید بر سیاست های کانون در تابستان سال جاری گفت: نوجوان محور بودن به عنوان یکی از سیاست های کانون در سال جاری است، باید تلاش و برنامه ریزی کنیم و با تشکیل شوراهای نوجوان، فعالیت های این گروه سنی پررنگ تر شود و شاهد برنامه های مناسب در این بخش باشیم. 

ایشان همچنین افزود: شورای نوجوان برای اولین بار در مرکز نقده تشکیل شد و بازخورد بسیار مناسبی از آن گرفتیم و انتظار داریم این شوراها در سایر مراکز استان نیز اجرایی شود تا با نقش آفرینی مناسب نوجوانان در مراکز بتوانیم به اهداف تربیتی مناسبی دست پیدا کنیم.

مدیرکل کانون استان اضافه کرد: ضرب المثل های ایرانی به زبان ترکی و فارسی که به عنوان فعالیت شاخص این مرکز انتخاب  شده باید رشد و گسترش پیدا کند و در قالب هایی چون قصه گویی، کاردستی، نمایش خلاق و تولید محتوا  حفظ و معرفی شوند.

آب سوران بیان کرد: انجمن های کانون با نقش آفرینی نوجوانان فضای متفاوتی پیدا کرده اند و انجمن هایی چون نجوم در شهرستان ها نیز باید اجرایی شود.

طراحی برنامه های ویژه در بخش نوجوانان، فعالیت کانون یاران، حضور گروه های مردمی و حلقه های میانی در مراکز، مواردی بود که آب سوران به آن ها اشاره کرد.

احمدی کارشناس فرهنگی کانون استان نیز در مورد لزوم فعالیت های علمی در مرکز و توسعه و ترویج کتابخوانی صحبت کرد.

خوش خلق مربی مسئول مرکز ماکو نیز در این جلسه به ارائه ی عملکرد کانون پیرامون جذب عضو، فعالیت های کتاب محور و ویژه برنامه های مناسبتی پرداخت.

ایجاد نمایشگاه دائمی عروسک ها و فعالیت های شاخص از دیگر مباحث مطرح شده توسط سایر مربیان مرکز بود. 

بررسی موانع و مشکلات عمرانی نیز بحث پایانی شورای فرهنگی مرکز ماکو بود.

اهمیت حفظ و پاسداشت ضرب المثل های ایرانی به عنوان فعالیت شاخص

اهمیت حفظ و پاسداشت ضرب المثل های ایرانی به عنوان فعالیت شاخص

اهمیت حفظ و پاسداشت ضرب المثل های ایرانی به عنوان فعالیت شاخص

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =