خدمات فرهنگی کانون در منطقه ییلاقی این شهرستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و استان با رامین موحدی فرماندار شهرستان ماکو دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، آب سوران صبح چهارشنبه ۲۷ تیر ماه با رامین موحدی فرماندار شهرستان ماکو دیدار کرد.

در این دیدار موحدی با آشنایی کافی از فعالیت های فرهنگی کانون پرورش فکری در سطح استان، نیازهای کانون شهرستان ماکو را جویا شد.

موحدی با اشاره به نقش کانون در توسعه ی عدالت فرهنگی ضمن حمایت از فعالیت های کانون در سطح شهرستان ماکو خواست تا خدمات فرهنگی در منطقه ییلاقی این شهرستان به صورت مشارکتی اجرا گردد.

همچنین با هماهنگی های انجام شده میان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و فرمانداری ماکو مقرر شد با استفاده از ظرفیت کانون و ایجاد کتابخانه و اتاق بازی در منطقه ییلاقی، کودکان و نوجوانان این منطقه اوقات خوبی را در تابستان داشته باشند.

مدیر کل کانون استان نیز در این جلسه ابتدا با تشکر از حمایت های فرماندار شهرستان ماکو از کانون پرورش فکری کودکان به ارائه گزارشی از عملکرد کانون پرداخت.

ایشان با اشاره به حضور کانون در نقاط مختلف استان در قالب پیک امید و اجرای برنامه های فرهنگی گفت: با همکاری مشترک به زودی شاهد اجرای برنامه های فرهنگی در منطقه مذکور خواهیم بود.

آب سوران در پایان از فعالیت های مؤثر و سازنده ی مربیان مرکز ماکو تشکر کرد.

در این دیدار خوش خلق مربی مسئول مرکز ماکو به ارائه ی گزارش عملکرد از فعالیت ها پرداخت، ضمن اینکه ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان مناطق روستایی، فعالیت های عمرانی مرکز ماکو از دیگر مباحث مورد بحث در این دیدار بود.

حضور در جلسه ی شورای فرهنگی و بازدید از مرکز ماکو از دیگر برنامه های سفر مدیرکل کانون استان به شهرستان ماکو بود.
گفتنی است؛ در این بازدید کارشناس فرهنگی کانون، مدیرکل را همراهی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =