اجرای هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های اربعینی در کرمانشاه

در نهمین نشست شورای فرهنگی کانون استان کرمانشاه به اجرای هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های اربعینی، تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، نهمین نشست شورای فرهنگی کانون استان با حضور اعضای آن برگزار شد و در خصوص برنامه‌های پیش رو بررسی‌های لازم صورت گرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن تسلیت ایام محرم به مرور برنامه‌های اجرا شده در روزهای گذشته پرداخت و گفت: الحمدلله ویژه‌برنامه تجمع کودکان عاشورایی امسال پرشورتر از سال‌های گذشته و به شایستگی برگزار شد و نقطه مثبت آن، جمعیتی بود که علاوه بر اعضا و والدین کانونی، در این مراسم حضور داشتند و این برنامه فراتر از مخاطبان کانونی برگزار گردید.
وی افزود: برنامه روز خانواده هم که با همت کانون استان اجرا شد از بازخورد مطلوب اعضا و والدین آنها برخوردار بود؛ مراسم عزاداری مرکز شماره ۱۱ نیز به خوبی و با انسجام مناسبی برگزار شد؛ همچنین دیگر برنامه‌ها که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در روزهای اخیر اجرا گردید و تمامی آنها با اهتمام همکاران پرتلاش استان به انجام رسیدند.

اجرای هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های اربعینی
زنجانی تصریح کرد: استفاده از فرصت‌های همکاران حائز اهمیت است و باید توجه داشته باشیم که فعالیت در حوزه کودک و نوجوان، کار قشنگی است و تربیت دینی و معنوی را در آنها تقویت می‌کند؛ ما نیز باید در نحوه‌ی اجرای برنامه‌ها نظارت داشته و همراهی و همکاری لازم را در جهت اجرای هرچه بهتر فعالیت‌ها انجام دهیم؛ همچنین در اجرای هرچه با شکوه‌تر برنامه‌های اربعینی تمام اهتمام خود را به کار بگیریم.
بررسی عملکرد مراکز در ویژه‌برنامه‌ها، بررسی نحوه‌ی اجرای فعالیت‌های اربعینی و برنامه‌های مختص به آن، جشنواره شعر محبت، قله ادب و فرهنگ کشور"قاف"، ویژه‌برنامه عملیات مرصاد، فراخوان سرزمین مادری پاوه، روایتگری عاشورایی، دست‌سازه‌های اربعینی، تبیین برنامه‌های پیش روی کانون استان و... از مباحثی بود که طرح گردید و در مورد هر یک به تفصیل بحث و گفتگو شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =