دو عضو کانون سیستان و بلوچستان مهمان ضیافت شاعرانه‌ی استعدادهای برتر کشور

نفیسه صفدری و کوثر ریگی، دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در «ضیافت شاعرانه» که با حضور وزیر آموزش و پرورش، مدیرعامل کانون، مسئولان کشوری و جمعی از شاعران برجسته و نخبگان ادبی باشگاه قاف همراه بود، اثرخوانی کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، دو عضو کانون استان مهمان ضیافت شاعرانه‌ی استعدادهای برتر کشور با حضور مسئولان کشوری بودند.

نفیسه صفدری، عضو مرکز فرهنگی‌هنری نیمروز و کوثر ریگی، عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک خاش، دو عضوی بودند که در این آیین حضور یافته و اثرخوانی کردند.

دو عضو کانون سیستان و بلوچستان مهمان ضیافت شاعرانه‌ی استعدادهای برتر کشور


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، ضمن تبریک به این دو عزیز و مربیان تلاشگر آنان گفت: کانون محلی است که کودکان و نوجوانان می‌توانند به دور از دغدغه‌های روزمره به کشف استعدادها و پرورش خلاقیت‌های خود بپردازند.
محمدرضا سالاری ادامه داد: یکی از مهم‌ترین جنبه‌های این استعدادیابی شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی کودکان و نوجوانان است و شعر و داستان، به عنوان دو میراث گرانبها که جایگاه بسیار مهمی در تاریخ فرهنگ ایران دارند، همواره اهمیت ویژه‌ای در برنامه‌های کانون داشته‌اند.
تقویت مهارت‌های زبانی و پرورش خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان، دو دستاورد دیگر فعالیت‌های ادبی بود که سالاری به آنها اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی، ویژه مربیان ادبی، برپایی کارگاه‌های حضوری و مجازی برای اعضای انجمن‌های شعر و داستان و استفاده از ظرفیت بزرگان ادب کشور و استان برنامه‌هایی است که همواره برای اعضای علاقه‌مند انجام داده‌ایم که، خوشبختانه، نمود آن را در موفقیت‌های اعضا در سطح کشور و سیستان و بلوچستان می‌بینیم.
گفتنی است در ضیافت شاعرانه کانون، وزیر آموزش و پرورش، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرعامل کانون، شماری از شاعران نام‌آشنای کشور و اعضای نوجوان باشگاه قاف به همراه مربیان‌شان حضور داشتند.

دو عضو کانون سیستان و بلوچستان مهمان ضیافت شاعرانه‌ی استعدادهای برتر کشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =