کوهپیمایی خانوادگی مادر و دختر

کوهپیمایی خانوادگی مادر و دختر، با مشارکت کانون فارس وباشگاه نوجوانان اوج برگزار شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان فارس، در تاریخ ۴ مرداد ۱۴۰۳، کوهپیمایی ویژه مادر و دختر با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان و باشگاه اوج برگزار شد. این برنامه با حضور ۲۰۰ نفر از نوجوانان و مادرانشان در یک منطقه کوهستانی برگزار گردید.

خانواده محوری، نوجوان محوری، تقویت ارتباطات خانوادگی و ارتقای سلامت جسمانی و روحانی نوجوانان از اهداف این برنامه بود؛ و با استقبال و مشارکت فعال خانواده‌ها همراه بود.

برنامه کوهپیمایی شامل ایستگاه‌های مختلفی بود که در مسیر کوهستانی نصب شده بودند. ایستگاه‌های تابلوهای انگیزشی به هدف افزایش روحیه و انگیزه نوجوانان و ایستگاه‌های پذیرایی بین راه، شامل خدمات مختلف غذایی، برای رفاه حال شرکت‌کنندگان پیش‌بینی شده بود.

در بخش آموزشی برنامه، مریم تابنده، روانشناس نوجوان، به سخنرانی در مورد راحت‌طلبی پرداخت؛ و از نوجوانان خواست تا یکی از عادات بد خود را روی بادکنک نوشته و آن را بترکانند. این فعالیت به‌منظور تشویق نوجوانان به ترک عادات ناپسند طراحی شده بود.

در پایان، شرکت‌کنندگان به همراه مادرانشان به زیارت قبور شهدای گمنام در بالای کوه رفتند؛ و با حضور در این مکان مقدس، به تجدید میثاق با شهدای والامقام پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =