کد خبر: 342855
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴
بازدید 16
ارتباط بین هوش مصنوعی و برنامه‌های کانون

ارتباط بین هوش مصنوعی و برنامه‌های کانون، در شورای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان مرکز ۳ شیراز برسی شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان فارس، در 6 مرداد 1403، در جلسه شورای نوجوان مرکز ۳ شیراز، موضوعات مختلفی پیرامون نیازها و علاقه‌مندی‌های نوجوانان مطرح و بررسی شد.


این جلسه  با هدف نوجوان محوری، مرکز محوری، ترویج همکاری گروهی، پرورش خلاقیت، و ارتباط با تکنولوژی های جدید و استفاده از هوش مصنوعی در فعالیت های کانون، اجرا شد.


در این جلسه، اعضای شورا به تبادل نظر درباره نیازها و علاقه‌مندی‌های خود پرداختند.


بحث‌های اصلی جلسه شامل انتخاب مکان‌های بازدید در سطح شهر، برگزاری کلاس‌های رباتیک و همچنین چگونگی ورود هوش مصنوعی به فعالیت‌های کانون بود.

در این جلسه اعضای شورا ضمن تأکید بر اهمیت برنامه‌های متنوع و جذاب برای نوجوانان، پیشنهاداتی برای بهبود برنامه‌های آینده ارائه دادند؛ و در این راستا، مقرر شد؛ که برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازدید از مکان‌های فرهنگی و علمی شهر انجام شود؛ و کلاس‌های رباتیک با توجه به علاقه‌مندی نوجوانان برگزار گردد.

همچنین، بررسی نقش هوش مصنوعی و تصمیم‌گیری درباره نحوه استفاده از تکنولوژی‌های نوین در فعالیت‌های کانون، از موضوعات مهمی بود؛ که در این جلسه مورد تأکید قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ جلسات شورای نوجوان مرکز ۳ شیراز به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود؛ و همواره به منظور بهبود و ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی برای نوجوانان، پیشنهادات و نظرات اعضا را مورد توجه قرار می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =