حضور نوجوانان کانون گنبدکاووس در دفتر ایرنا به مناسبت روز خبرنگار+ فیلم

تعدادی از نوجوانان عضو کانون پرورش فکری گنبدکاووس در آستانه روز خبرنگار(۱۷ مرداد) با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا این شهرستان علاقمندی خود را برای فعالیت در این حرفه ابراز داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، و به گزارش خبرگزاری ایرنا دختران و پسران نوجوان از بدو ورود به دفتر خبرگزاری ایرنا گنبدکاووس با چشمانی مشتاق محیط اطراف خود را رصد و با علاقمندی در رابطه با این حرفه به کنکاش پرداخته و دغدغه‌های ذهنی خود را مطرح و خواستار فعالیت به عنوان خبرنگار شدند.

مهمترین انگیزه انتخاب شغل خبرنگاری، تعریف رسالت یک خبرنگار، نحوه مدیریت اخبار در زمان بروز حوادث و شادترین خاطرات دوران فعالیت به عنوان یک خبرنگار از جمله سوالات مطرح شده نوجوانان حاضر در برنامه بازدید امروز بود.

مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ گنبدکاووس هم در این مراسم با تبریک روز خبرنگار از همراهی همیشگی خبرگزاری ایرنا با برنامه‌های کانون قدردانی کرد و گفت: ایرنا یکی از حامیان مهم کانون پرورش فکری است.

سمیه محمدی افزود: ایرنا به عنوان یک رسانه پویا شناخته می‌شود و همواره برای دستیابی به درست ترین اخبار می‌توان به سایت این خبرنگاری مراجعه کرد.

وی بیان کرد: تعاملات خبرگزاری ایرنا در پوشش برنامه‌های کانون پرورش فکری و انعکاس فعالیت کودکان و نوجوانان در گنبدکاووس قابل تقدیر است.

او از راه اندازی باشگاه خبرنگاران نوجوان خبرداد و گفت: در این باشگاه تلاش داریم با تهیه خبر، فیلم و محتوا به بهبود کیفیت برنامه‌ها کانون کمک شود.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

ویدئو حضور نوجوانان گنبدی در خبرگزاری ایرنا

حضور نوجوانان کانون گنبدکاووس در دفتر ایرنا به مناسبت روز خبرنگار+ فیلم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =