از خبرنگاران نوجوان کانون شماره سه ساری تجلیل شد

به مناسبت روز خبرنگار، به نمایندگی از خبرنگاران کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران، از اعضای خبرنگار مرکز فرهنگی هنری شماره سه ساری تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، به مناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار، در آیینی که با حضور معاون فرهنگی و مسئول روابط عمومی این اداره کل در کانون شماره سه ساری برگزار شد از شش ۶ نفر از خبرنگاران نوجوان این مرکز به نمایندگی از سایر مراکز استان تجلیل به عمل آمد.

رضا عابدی، مسئول روابط عمومی این اداره کل با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و به ویژه خبرنگاران کودک و نوجوان کانون از زحمات آنان و مسئولان مراکز تقدیر کرد و اظهار داشت: خبرنگاری در کانون تنها انعکاس یک رویداد فرهنگی هنری و ادبی نیست؛ بلکه در کنار آن یک فعالیت فرهنگی و اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاری در کانشون یک مهارت است، از آموزش خبرنگاری ویژه اعضای نوجوان به عنوان یکی از فعالیت‌های حوزه روابط عمومی در سال جاری یاد کرد و خطاب به اعضا و خبرنگاران این کانون گفت: خبرنگاری هنری است که مهارت‌های متعددی مانند: ادبیات، عکاسی و تصویربرداری، ارتباطات، فن بیان و سایر مهارت‌های اجتماعی  را در خود مستتر دارد. به همین منظور تلاش خواهیم داشت اعضای ما در کانون در  کنار سایر فعالیت‌ها از این هنرهم بهرمند شوند و در عین حال در حوزه معرفی ظرفیت‌های کانون و خدمات این نهاد فرهنگی، همکار مسئولان مراکز باشند.  

در ادامه این برنامه، فرشته شهمیرزادی، معاون فرهنگی کانون مازندران نیز این مناسبت را تبریک گفت و یادآور شد؛ در گذشته، فعالیت روزنامه دیورای و نشریه نگاری به عنوان یک فعالیت جذاب در مراکز مورد توجه بود و امروز مسئولان مراکز می‌تواند ضمن بکارگیری ظرفیت خبرنگاران نوجوان از این فعالیت جذاب نیز برای مستند سازی برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز بهره جویند.

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری و نقش آفرینی خبرنگاران کودک و نوجوان، ضمن آنکه زمینه شکوفایی هرچه بیشتر آنان فراهم می‌شود؛ گام‌های موثرتری برای معرفی کانون پرورش فکری فراهم آید.

در پایان با حضور معاون فرهنگی، مسئول روابط عمومی اداره کل کانون مازندران و مسئول کانون شماره سه ساری از: محمد پارسا معافی، محمد هاشمی، مسیحا رسکتی، محمد خرم روز، پندار عابدی و بیتا ادیبان تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است: این آیین در کلیه مراکز فرهنگی هنری استان به منظور تجلیل از خبرنگاران کودک و نوجوان برگزار می‌شود.  
 

برای دیدن  تصاویر این رویداد روی همین لینک کلیک نمایید 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =